خبرگزاری کار ایران

غیب‌پرور:

تنها راه برون‌رفت کشور از وضعیت موجود این است که روی پای خود بایستیم

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۳۰۳

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تنها راه برون‌رفت کشور از وضعیت موجود این است که روی پای خود بایستیم و برای حل مشکلات از ۵۴ هزار مهندس کشاورزی بسیجی کمک بگیریم.

 به گزارش ایلنا، غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز(یکشنبه) در همایش ملی طرح اعتلای بسیج همگام با کشاورز اظهار داشت: طرح «همگام با کشاورز» از موضوعاتی است که فرمانده کل سپاه در خصوص آن مطالبه جدی دارد.

وی افزود: تنها راه برون‌رفت کشور از وضعیت موجود این است که روی پای خود بایستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این‌که بین مهندسین کشاورزی ۵۴ هزار مهندس بسیجی داریم که باید از این افراد برای بهبود کشاورزی کشور استفاده شود، افزود: سازمان بسیج مستضعفین بارها آمادگی خود را برای همکاری اعلام کرده و همه باید کمک کنند.

سردار غیب پرور ادامه داد: برای انجام این طرح ابتدا ۳۸ کالا فهرست شد که از بین آنها پنج کالا در اولویت قرار گرفت و قرار بود ابتدا در یک دوره هشت ساله این طرح اجرا شود که بعد این به چهار سال کاهش یافت و مقرر شد در ۴۰ هزار روستای کشور اجرا شود.

وی تصریح کرد: می‌توان از ظرفیت‌های موجود کشور بهره‌مند شد و کشاورزی را فعال کرد تا در همه کالاهای مورد نیاز کشور به استقلال برسیم و حتی صادر کننده باشیم بنابراین اگر طرح همگام با کشاورزی آن‌گونه که پیش‌بینی شده به انجام برسد، انقلاب بزرگی در کشاورزی روی می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز