خبرگزاری کار ایران

با حضور شماری از اساتید و دیپلمات‌‌‌‌ها؛

سمینار «همسایگان در گفتمان سیاست خارجی مقام معظم رهبری؛ با محوریت منطقه اوراسیا» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۸۱۳

سمینار «همسایگان در گفتمان سیاست خارجی مقام معظم رهبری؛ با محوریت منطقه اوراسیا» در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، سمینار «همسایگان در گفتمان سیاست خارجی مقام معظم رهبری؛ با محوریت منطقه اوراسیا» توسط موسسه مطالعات ایران و اوراسیا (ایراس) و با همکاری دانشگاه علامه طباطبایی و موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌‌‌‌الله خامنه‌‌‌ای) در قالب دو پنل و با حضور شماری از اساتید صاحب نظر و دیپلمات‌‌‌‌های برجسته این حوزه برگزار می‌شود. 

در پنل نخست این سمینار، ابراهیم برزگر (استاد دانشگاه علامه طباطبائی)، محمدباقر خرمشاد (استاد دانشگاه علامه طباطبایی)، سیدرضا موسوی‌‌‌‌‌‌‌نیا (استادیار دانشگاه علامه طباطبائی) و محمدرضا دهشیری (دانشیار دانشکده روابط بین‌‌‌‌الملل وزارت امور خارجه) به بحث و تبادل نظر پیرامون مولفه‌‌‌‌های گفتمان سیاست خارجی مقام معظم رهبری خواهند پرداخت.

در پنل دوم این سمینار، سید رسول موسوی (سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان)، علیرضا بیکدلی (سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در ترکیه)، محسن پاک‌‌‌‌‌‌‌‌‌آیین (سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان) و محمدرضا فرقانی (سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان) حوزه کارکردی گفتمان سیاست خارجی مقام معظم رهبری در منطقه اوراسیا را در حوزه‌‌‌‌های مختلف تحلیل و تبیین خواهند کرد.

گفتنی است سخنران افتتاحیه این سمینار، ابوذر ابراهیمی ترکمان، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خواهند بود.

در پایان، به دانشجویان رشته مطالعات منطقه‌‌‌ای و روابط بین‌‌‌الملل که در این سمینار شرکت داشته‌‌‌اند، گواهی حضور اعطا خواهد شد.

این کنفرانس با حضور اساتید دانشگاه و دیپلمات‌‌‌‌های برجسته این حوزه در روز دوشنبه مورخ ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷، از ساعت ۱۴ الی ۱۸ در سالن شهید بهشتی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌‌‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز