خبرگزاری کار ایران

میرسلیم:

می‌توانیم افکارعمومی دنیا را با پیام‌های انقلاب اسلامی به تسخیر درآوریم

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۶۹۹

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: اغلب مسئولان نمی‌خواهند بپذیرند که کالای ایرانی باید قابلیت عرضه اندام در سطح جهانی را پیدا کند.

به گزارش ایلنا،‌ سیّد مصطفی میرسلیم رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در اجلاس دبیران استان‌های این حزب، در واکنش به خروج آمریکا از برجام و اظهار تمایل اروپایی‌ها به ادامه اجرای توافق هسته‌ای، گفت: برجام دیگر پا نخواهد گرفت و اظهارات مثبت مقامات سیاسی اروپا مانع احتیاط و امتناع اقتصادیون آنها نخواهد شد.

وی افزود: مصونیت ما در مقابل تحریم‌های ظالمانه آمریکا، راه حل اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی توأم با تلاش بی‌وقفه برای خروج از رکود و اصلاح فوری مفاسد است.

رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: ایرانیان همین امسال با حمایت از کالای ایرانی در زمینه نیازسنجی، طراحی، نمونه‌سازی، تجاری سازی و صادرات و با استفاده از اطلاع رسانی به‌هنگام و خدماتی که باید دولت به مردم ارائه دهد، جواب دندان‌‌‌‌شکنی خواهد داد.

میرسلیم با بیان اینکه در میان مسئولین کشور کمتر کسی وجود دارد که به کالای ایرانی باور و اعتقاد داشته باشد، اظهار داشت: اغلب مسئولان نمی‌خواهند بپذیرند که کالای ایرانی باید قابلیت عرضه اندام در سطح جهانی را پیدا کند.

وی اضافه کرد: یکی از ضعف‌های دولت دوازدهم عدم باور به ظرفیت‌های موجود در کشور است.

ای عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تأکید بر اینکه ما باید فرهنگ عمومی حمایت از کالای ایرانی را در جامعه جا بیاندازیم، تصریح کرد: حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی در صورتی اتفاق می‌افتاد که مردم به این باور برسند که کالای داخلی در مسیر بهبود کیفیت قرار گرفته است.

میرسلیم با اشاره به لزوم تولید کالاهای فرهنگی برای صدور پیام انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ما اگر کالای فرهنگی خود را به خوبی تولید کنیم و توانایی توزیع آن را در سطح بین‌المللی بدست آوریم، می‌توانیم افکارعمومی دنیا را با پیام‌های انقلاب اسلامی به تسخیر درآوریم.

وی با اشاره به پیام‌رسان تلگرام به عنوان یکی از کالاهای فرهنگی غرب ابراز داشت: درآمد تلگرام از داخل ایران نیست بلکه از طریق فروش اطّلاعات مردم به سرویس‌های بیگانه است. متأسفانه مردم این واقعیت را نمی‌دانند و از طرفی آنهایی که به این مسأله واقف هستند به دلیل برخی اهداف سیاسی خودشان را به نادانی زده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز