خبرگزاری کار ایران

مؤسسان «راه ملت»صدورمجوز فعالیت حزب مجمع ایثارگران را تبریک گفتند

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۷۷۱

مؤسسین حزب راه ملت در بیانیه‌ای صدورمجوز فعالیت حزب مجمع ایثارگران را تبریک گفتند.

به گزارش ایلنا، بیانیه مؤسسان حزب راه ملت به شرح ذیل است:

  

به نام یکتای بی همتا

شورای مرکزی و اعضای محترم حزب مجمع ایثارگران

 با سلام و احترام،

تقارن صدور مجوز فعالیت حزب مجمع ایثارگران با اعیاد شعبانیه و خصوصاً نیمه شعبان ، میلاد پیام آور صلح و عدالت و آزادی مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف را به فال نیک گرفته و صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

اعتقاد راسخ داریم با وجود همه انتقادات به تکثر غیرمعمول احزاب در کشور ،که از جهاتی به حق نیز می‌باشد،  تشکیل احزاب توانمند با مؤلفه های راستین تشکیلاتی و پایبند به قواعد دموکراسی و حق طلبی و عدالت خواهی ، با رویکردهای جدید ،خصوصاً توجه به نکات و موارد مغفول مانده در سایر احزاب، موجب خرسندی و نشاط سیاسیون دلسوز ملت و کشور خواهد بود، خصوصاً حزبی که بتواند واژه‌های مبارک و مقدس ایثار و ایثارگری  را (که متاسفانه در سال‌های اخیر توسطعده ای  مصادره به مطلوب شده ) به مفهوم واقعی و در خور شأن این نام بزرگ ، با حضور شما خوش نامان و یادگاران عرصه ی ایثار و جهاد و شهادت نمایندگی نماید . شما شایستگانی هستید که عملی چنین بایسته و به هنگام را به منصه ظهور رساندید .

شما فرزندان راستین امام (ره) و انقلاب ، گرد هم آمدید تا همچون سال‌های گذشته با روح بلند بی تکلف خود و بی آنکه در حصار قالب‌های گذشته محصور شوید، در کنار نسل جدید با تواضع در برابر واقعیات در جهت تحقق عدالت و   "حقیقت" گام بردارید.

درک ضرورت تفکیک مقتضیات موقت دوران انقلاب و دفاع مقدس  ، از صفات خوب  و ابدی ایثارگرایانه  ، به همت والای یادگارانی چون شما امکان پذیر خواهد بود.

حضور در عرصه سیاسی و اجتماعی و  شروع فعالیت رسمی و قانونی حزب مجمع ایثارگران را که نور امیدی در دل ها نشاند، پاس می داریم.

آیندگان قدردانتان خواهند بود که سرمایه های بسیار ارزشمند مادی و معنوی خود را برایشان به یادگار خواهید گذاشت.

امیدواریم به مدد از خود گذشتگی و تجربه و عقلانیت، در برداشتن گام های بزرگ تر و موثر تر از گذشته در اصلاح امور ملت و کشور موفق و مؤید باشید.

مؤسسین حزب راه ملت

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز