خبرگزاری کار ایران

رئیس ستادکل نیروهای مسلح:

نیروهای نظامی برای مقابله با انواع تهدیدها آمادگی دارند

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۵۷۷

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت : نیروهای نظامی استان خوزستان برابر تهدیدات داخلی، خارجی و نرم دشمنان از آمادگی خوبی برخوردارند.

به گزارش ایلنا، سردار محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به موضوعات مطرح شده در سفر سه روزه آمادگی نیروهای نظامی خوزستان در مقابله با انواع تهدیدات به استان خوزستان، افزود: همه موضوعات مانند قاچاق، تهدیدات فضای مجازی و توطئه افکنی رسانه‌های بیگانه و همه موضوعاتی که به نوعی معیشت مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهد را در این سفر مورد بررسی قرارگرفت و تدابیری اندیشیده شد.

وی ادامه داد: می‌توانیم به مردم اطمینان بدهیم که نیروهای مسلح در همه ابعاد در خوزستان مأموریت‌های خود را به خوبی انجام داده‌اند و این استان محل مناسبی برای سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی است.

سرلشکر باقری عنوان کرد: آنچه در ۳ روز بازدید از واحدهای نظامی و انتظامی در خوزستان، دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان و استاندار دیدیم این بود که خوزستان از نظر امنیت وضعیت مطلوبی دارد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح افزود: خوزستان جزو استان‌های مهم کشور است و به همین علت باید مکرر در این استان حضور پیدا کنیم و نمایندگان ما در این استان وضعیت خوزستان را همواره ارزیابی می‌کنند و در اختیار ما قرار می‌دهند.

سرلشکر باقری ادامه داد : خوزستان امکانات مناسبی از جمله آب و خاک دارد و امنیت موجود در این استان می‌تواند خوزستان را به یکی از توسعه یافته ترین استان‌های کشور تبدیل کند.

وی با اشاره به بازدید امروز از واحدهای انتظامی و مرزبانی خوزستان اظهار کرد: گزارش فرمانده‌هان انتظامی و مرزبانی خوزستان را شنیدیم و تدابیر و راهکارهای لازم به آنها ارائه شد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح افزود: در میدان هم بخشی از اقدامات مرزبانی، انتظامی و یگان‌های ویژه خوزستان را دیدیم و نیروی انتظامی خوزستان جزو موفق‌ترین نیروهای انتظامی کشور است.

سرلشکر باقری با بیان اینکه نیروی انتظامی در ابعاد مختلف مأموریتی در خوزستان در حال خدمت است، عنوان کرد: این نیرو در مأموریت‌های عادی مانند راهور و آگاهی و هم در خصوص ایجاد امنیت و هم مقابله با برخی اغتشاشات که در ماههای گذشته اتفاق افتاد موفق عمل کرده است.

سرلشکر باقری آمادگی یگان ویژه خوزستان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: یگان ویژه خوزستان جزو زبده‌ترین نیروهای منطقه است و هم از نظر آمادگی جسمانی، آموزش، مهارت و روحیه وضعیت بسیار مطلوبی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز