خبرگزاری کار ایران

امیری در صحن علنی:

رویکرد لایحه اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریست، تقویت نهادهای داخلی است

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۴۰۴

معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: رویکرد لایحه اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریست، تقویت نهادهای داخلی است.

به گزارش ایلنا، حسینعلی امیری در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۸ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم گفت: طی دو سال گذشته ایراداتی در قانون مشاهده شد که در جهت اصلاح و تقویت آن گام برداشتیم.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس با اشاره به اینکه در این اصلاح به ضرورت مشخص شدن دایره جرایم تروریستی اشاره شده است، اظهار کرد: همچنین به لزوم تفکیک سازمان های تروریستی از جنبش های آزادی بخش و تعیین مصادیق افراد و گروه‌های تروریستی بین المللی نیز اشاره شده است.

وی افزود: موضوع تفکیک سازمان های آزادی بخش و تروریستی از جمله موضوعات اصلاح شده مورد مناقشه است و این در حالی است که مابقی موارد اصلاح شده جزئی است.

امیری با اشاره به اینکه در اصلاح لایحه رویکرد بر تقویت نهادهای داخلی است، ادامه داد: به عنوان مثال تشخیص مصادیق سازمان های تروریستی و جنبش آزادی بخش برعهده شورای عالی امنیت ملی گذاشته شده است.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس خاطرنشان کرد: برای تبیین لایحه اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم نظر قوه قضائیه دریافت شده و با حضور کارشناسان آنها جلسات مستمر و مفصلی برگزار شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز