خبرگزاری کار ایران

نخست وزیر رژیم صهیونیستی:

سلاح‌های ایران نیروی هوایی اسرائیل را تهدید می‌کند/ نمی‌خواهیم تنش‌ها را تشدید کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۶۵۵

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: ما قصد داریم اقدامات تهاجمی ایران علیه خودمان را متوقف کنیم حتی اگر این شامل یک مبارزه باشد. بهتر است الان این اقدام صورت بگیرد تا بعدا.

به گزارش ایلنا به نقل از جروزالم‌پست، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: «اسرائیل از توسعه حضور ایران در سوریه جلوگیری می‌کند، حتی اگر به قیمت مقابله مستقیم با ایران تمام شود.»

وی سه روز قبل از دیدار با ولادیمیر پوتین رییس‌جمهور روسیه در جمع اعضای کابینه رژیم صهیونیستی گفت: «در حالیکه همه دیدارهای او با پوتین برای امنیت اسرائیل مهم است و همکاری بین وزارت جنگ اسرائیل و ارتش روسیه که در سوریه در حال انجام عملیات است اهمیت دارد، این دیدار اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت چرا که این دیدار با همزمان به رشد نفوذ ایران در سوریه علیه اسرائیل انجام می‌شود.»

نتانیاهو مدعی شد: «در ماه‌های اخیر ایران سلاح‌های پیشرفته‌ای را که می‌تواند علیه مواضع اسرائیل به کار گرفته شود را در اختیار گرفته است. این سلاح‌ها شامل پهپادهای تهاجمی، موشک‌های زمین به زمین و سامانه‌های ضدموشکی است که نیروهای هوایی اسرائیل را تهدید می‌کند.»

وی مدعی شد: « ما قصد داریم اقدامات تهاجمی ایران علیه خودمان را متوقف کنیم حتی اگر این شامل یک مبارزه باشد. بهتر است الان این اقدام صورت بگیرد تا بعدا. جوامعی که نمی‌خواستند به موقع در مقابل تهاجم‌های مرگبار علیه خودشان عمل کنند بعدا هزینه‌های گزافی پرداخت کرده‌اند.»

بر اساس این گزارش، روز چهارشنبه ۹ می‌ نتانیاهو در نشست سالانه مسکو به مناسبت پیروزی بر آلمان نازی شرکت خواهد کرد و در حاشیه این نشست با پوتین دیدار خواهد داشت.

این دیدار در حالی صورت می‌گیرد که تنش‌ها در مرزهای شمالی افزایش یافته است. مسکو می‌خواهد به سوریه سامانه‌های پیشرفته اس-۳۰۰ خود را ارسال کند و این به آن معناست که آزادی اقدام اسرائیلی‌ها در حریم هوایی سوریه کاهش پیدا خواهد کرد. 

نتانیاهو مدعی شد: «اسرائیل حق آزادی اقدام برای دفاع از خود را محفوظ می‌داند. ما نمی‌خواهیم تنش‌ها را تشدید کنیم اما آماده هر سناریویی هستیم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز