خبرگزاری کار ایران

حسین‌زاده در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

تاکید نمایندگان بر رفع حصر و فیلترینگ در جلسه فراکسیون امید با سخنگوی قوه قضاییه/ اژه‌ای پاسخ دقیقی ارائه نکرد

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۵۱۱

رئیس فراکسیون حقوق شهروندی مجلس شورای اسلامی درباره جلسه این کمیسیون با سخنگوی قوه قضائیه گفت: چند نفر از نمایندگان در صحبت‌های خود به بیان نکاتی در مورد حصر پرداخته و تاکید کردند که رفع حصر به انسجام ملی یاری می‌رساند.

عبدالکریم حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به برگزاری نشست صبح امروز فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با حضور سخنگوی قوه قضائیه اظهار داشت: جلسه امروز با محوریت موضوعات مختلف قضایی و حقوقی به ریاست عارف و با حضور غلامحسین محسنی اژه‌ای به مدت بیش از یک ساعت برگزار شد و نمایندگان این جلسه نقطه نظرات خود را در موضوعات مختلف بیان کرده و سوالاتی مطرح کردند.

وی افزود: از موضوعات مربوط به بازداشت فعالان زیست محیطی تا بحث فیلترینگ تلگرام، وضعیت زندان‌ها، بحث حصر و مسائلی از این دست در این جلسه از سوی اعضای فراکسیون مورد پرسش قرار گرفت و با توجه به نوع جلسه که معمولا نمایندگان نقطه نظرات خود را مطرح می‌کنند و در پایان فرصتی کوتاه برای پاسخگویی به میهمان جلسه اختصاص می‌یابد اژه‌ای هم به نسبت زمان موجود توضیحاتی ارائه کرد.

نائب رئیس فراکسیون امید با اشاره به بحث فیلترینگ تلگرام در این جلسه تاکید کرد: اکثر نمایندگان عضو فراکسیون امید نسبت به نحوه فیلترینگ تلگرام انتقاداتی داشته و با فیلتر شدن این پیام‌رسان مخالف بودند که آقای اژه‌ای پاسخ دقیقی ارائه نکرد.

نماینده اصلاح طلب مردم نقده و اشنویه با بیان اینکه موضوع حصر و محدودیت‌های آقای خاتمی از جمله دیگر مباحث مطرح شده در جلسه بود، گفت: چند نفر از نمایندگان در صحبت‌های خود به بیان نکاتی در مورد حصر پرداخته و تاکید کردند که رفع حصر به انسجام ملی یاری می‌رساند.

رئیس فراکسیون حقوق شهروندی مجلس شورای اسلامی همچنین به موضوع بازداشت فعالان محیط زیستی اشاره کرد و گفت: پرسش نمایندگان درباره نحوه دسترسی این بازداشت شدگان به خانواده‌هایشان بود و تاکید داشتند که در ملاقات خانواده‌های بازداشت شدگان محیط زیستی با آنها تسهیل شود همچنین نوع اتهامات مطرح شده برای این بازداشت شدگان نیز محل بحث بود و نمایندگان مسائل را در این خصوص مطرح کردند.

حسین‌زاده در پایان با بیان اینکه قرار است جلسات فراکسیون امید با مسئولان قوه قضائیه ادامه یابد، گفت: کمیته‌ای به ریاست محمد کاظمی نماینده ملایر از مدتی پیش تشکیل شده که این موضوع را نیز پیگیری خواهد کرد.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز