خبرگزاری کار ایران

سردار صفوی:

دشمنان در ۴۰ سال اخیر نتوانستند مسئولان موثر کشورمان را ترور کنند/ آمریکا مجبور به قبول شکست در غرب آسیا خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۴۸۸

دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا درباره سپاه حفاظت انصار بیان کرد: سپاه انصار در بحث امنیت ماموریت سختی را بر عهده دارد

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا سیدیحیی رحیم صفوی در مراسم بزرگداشت سالروز تشکیل سپاه حفاظت انصار در ابتدای سخنان خود با بیان این پرسش که شهیدان چه دیدند که ما ندیدیم، گفت: آن‌ها به مقام شکوه و تعالی رسیدند ما نرسیدیم. 

وی تاکید کرد: سپاه انصار در بحث امنیت ماموریت سختی را بر عهده دارد .

دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا با اشاره به سال‌های اول پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد: درآن زمان ما از دشمنان خبیث غفلت کردیم و من باورم نیست که شهید مطهری و مفتح و دیگر شهدا خودشان تصمیم به شهادت گرفتند من اعتقادم این است که آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها و صهیونیست‌ها عوامل پلیدی را عامل شهادت بزرگان ما قرار دادند. 

صفوی با بیان اینکه شهید مطهری از قبل از انقلاب تدریس می‌کرد، گفت: چه کسی باور نمی‌کند رژیم صهیونیستی پشت سر عوامل ترور باشد. 

وی با اشاره به گفته‌های نتانیاهو تاکید کرد: آن مزخرفاتی را که نتانیاهو همراه با مدارک جعلی نشان داد همگی نشان از آن است که آن‌ها پست سر این عوامل هستند. صهیونیست‌ها وقتی بمبی را می‌سازند که چسبان بوده و از راه دور کنترل می‌شود و منفجر می‌کنند این دارای تخصصی خاص است که آن‌ها انجام می‌دهند. 

این مقام لشکری با اشاره به ماموریت حفاظت انصار طی ۴۰ سال گذشته گفت: حفاظت اقدامات بسیاری را برای تامین امنیت رجل سیاسی و تامین امنیت هواپیما‌ها انجام داده که باعث شده هواپیمایی ربوده نشود همچنین دشمنان خبیث ما طی این ۴۰ سال نتوانستند هیچ فردی از افراد موثر را ترور کنند در نتیجه فعالیت حفاظت سپاه و انصارالمهدی کاری بسیار پیچیده و پررنج و پراسترس است. 

وی تاکید کرد: بالاخره در کشور رئیس جمهور رئیس مجلس و وزیران ما سفرهای زیادی را انجام می‌دهند و در مراسم‌های بزرگی حضور می‌یابند که تامین امنیت همه این افراد و اماکن مبتنی بر کارهای حفاظت تخصصی همراه با هوشمندی و فداکاری است. 

دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه سپاه قدرتمند انصار پرونده درخشانی را از خود به جای گذاشته به اوایل انقلاب و رویکرد امام به بحث حفاظت اشاره کرد و گفت: امام دوراندیشی داشتند و وقتی که ایشان فرمان حفاظت را صادر کردند ما برای محافظت از هواپیما‌ها دو نفر محافظ را انتخاب می‌کردیم که ایشان به تعداد ۴ نفر تاکید داشتند که این ناشی از فهم و اندیشه الهی ایشان بود. 

رحیم صفوی بیان کرد: سرمایه‌های یک حکومت و کشور یا مسئولان کشوری خردمندانی هستند که حکومت را اداره می‌کنند و در بخش‌های لشکری و کشوری از ارکان قدرت کشور محسوب می‌شوند. 

وی عنوان کرد: کشور ما یک استانش ۱۰ برابر کشورهای اروپایی است اداره آن توسط همین انسان‌ها و مدیران خردمند صورت می‌گیرد و کشور را به پیشرفت و استقلال می‌رساند. 

وی ادامه داد: تامین امنیت شخصیت‌های متعالی کاری اساسی است که هر حکومتی برای حفظ بقای ملی خودش و حفظ منافع خود و ارزش‌ها و استقلال و پیشرفت به این انسان‌های خردمند شجاع و دلسوز نیاز دارد. 

دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه اگر این خردمندان را ترور کنند مدیریت کشور دچار اخلال می‌شود، یادآور شد: ماموریت حفاظت بسیار مشکل و سخت است که ما به سپاه انصار و شهدای آن‌ها تبریک می‌گوییم. 

رحیم صفوی تاکید کرد: روح شهیدان زنده است و شهیدان متعلق به زمان و مکان خاصی نیستند شهیدان اسلام هستند و شهیدان ایران نیستند بلکه شهیدان انقلاب اسلامی شهیدان دفاع مقدس و مدافع حرم فرهنگ‌های اسلامی هستند که سایر فرهنگ‌های اسلامی را به مقاومت و استقلال رسانده‌اند و فرهنگ شهادت به دیگر ملت‌ها منتقل کرده است. 

وی با اشاره به حضور خود در سوریه و دیگر کشور‌ها در سال‌های پیش از انقلاب گفت: من حتی با فلسطینی‌ها در قبل از انقلاب بوده‌ام اما چنین روحیه‌ای بین آن‌ها وجود نداشت و وقتی ما نماز می‌خواندیم ایراد می‌گرفتند و زمانی که ما به آ‌ن‌ها می‌گفتیم راه آزادی فلسطین از قرآن و مبارزه در سایه شهادت است آن‌ها دارای افکاری خاص بودند اما با پیروزی انقلاب اسلامی همه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون مسلمان جهان به این نتیجه رسیدند که این مسیر انقلاب راه دسترسی به آزادی و استقلال است. 

این مقام لشکری یادآور شد: شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس و همچنین شهدای انقلاب اسلامی کم‌نظیر و بی‌نظیر بودند که ثمره آ‌ن به سوریه و عراق رفت و به آن‌ها درس مقاومت داد. 

وی با اشاره به اینکه زنان عرب در گذشته کمتر در انقلاب‌ها شرکت می‌کردند، گفت: امروز باید بر آن‌ها درود فرستاد که فرهنگ استقلال و ایستادگی در برابر ظلم را و همچنین فرهنگ جهاد و مقاومت را حفظ می‌کنند. 

دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا خاطرنشان کرد: سعودی‌ها سه سال است که مردم مظلوم یمن را نه تنها که بمباران می‌کنند بلکه محاصره کرده‌اند و نمی‌گذارند که به آنجا دارو و دیگر اقلام غذایی وارد شود که هر روز در حال مردن هستند و مجامع بین‌المللی و صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها مانع از آن هستند که فریاد آ‌ن‌ها به گوش جهان برسد. 

رحیم صفوی تاکید کرد: به فضل الهی پیروزی‌هایی که در سایه مقاومت و جهاد برای ملت و شهادت در راه خدا و استقلال کشور و حفاظت از منافع کشور برای ملت ما حاصل شده است ما را مقتدر کرده و ما امروز با اقتدار کشورمان را اداره می‌کنیم و امنیت کشور ما از بین رفتنی نیست و دولت و ملت ما مقتدر است. 

وی با بیان اینکه ایران تامین‌کننده امنیت غرب آسیا است، گفت: این آمریکایی‌ها هستند که غرب آسیا را به آتش کشیده و عراق را اشغال کرده‌اند و با حضور در سوریه و افغانستان اشغالگری می‌کنند و باعث ناامنی منطقه شده‌اند همچنین آمریکایی‌ها هستند که سعودی‌ها را تشویق می‌کنند و داعش را به وجود آورده‌اند. 

وی با اشاره به گفته‌های ترامپ در زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: ترامپ در آن زمان گفته بود که داعش در زمان اوباما به وجود آمد و هیلاری کلینتون گفت که داعش را ما به وجود آورده‌ایم و امروز اطلاع داریم که داعشی‌ها را دارند به افغانستان می‌برند. 

دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه آمریکایی‌ها در منطقه شکست خورده‌اند، گفت: این ائتلاف ایران و روسیه و سوریه و حزب الله لبنان بود که شکست نخورد و در تامین امنیت موثر بود. 

وی خطاب به آمریکایی‌ها گفت: بله، ایران عامل شکست شما است و ایران توطئه‌های شما را با شکست مواجه کرده است و طبیعی است که از ایران عصبانی هستید و با این عصبانیت بمیرید. 

رحیم صفوی تاکید کرد: آمریکایی‌ها مجبور هستند سوریه را ترک کنند آن زمان که ۹۰ هزار تروریست در سوریه بود نتوانستند کاری کنند حالا بشار اسد بیش از ۷۰ درصد از خاک سوریه را پس گرفته است. 

وی با بیان اینکه امنیت منطقه به دست دولت‌های منطقه رقم خواهد خورد، تاکید کرد: ایران هزینه زیادی برای امنیت پرداخت کرده است ولی آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها عامل شورش و جنگ هستند و می‌خواهند سلاح‌های خود را بفروشند و منابع نفت این منطقه را به غارت برده و یا حاکمان وابسته را حفظ کنند. 

این مقام لشکری اظهار کرد: ما به آ‌مریکایی‌ها پیغام می‌دهیم شما نمی‌توانید با ملت بزرگ ایران دست و پنجه نرم کنید. 

وی با اشاره به اینکه من اصفهانی هستم گفت: در ۴۰ یا ۵۰ سال گذشته ۲۰ هزار آمریکایی در اصفهان در قبل از انقلاب حضور داشند که یکی از آن‌ها به من گفت شما الان ما را بیرون می‌کنید ولی ما زود برمی‌گردیم اما پس از انقلاب با رهبری امام راحل و رهبری کشور توسط مقام معظم رهبری مانع تسلط آمریکایی‌ها بر کشور شد. 

وی تاکید کرد: آمریکایی‌ها به شاه دستور می‌دادند که رئیس دانشگاه را عوض کند یعنی شاه ایران نمی‌توانست یک رئیس دانشگاه را خود تعیین کند و آن‌ها به منابع نفت و نیروهای مسلح و همه چیز در ایران سلطه داشتند. 

دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا یادآور شد: پس از آن دوران با رهبری شجاع و انسجام ملی در مقابل همه توطئه‌های سیاسی و اقتصادی آمریکا ایستادیم. 

وی با اشاره به تحقیقی از ۱۶ دستگاه اطلاعاتی و تحقیقاتی به نام جهان در سال ۲۰۳۰ گفت: آن‌ها در این کتاب نوشته‌اند تا سال ۲۰۳۰ از رژیم آل سعود خبری نیست و ایران قدرت منطقه‌ای خواهد بود که یکی از آن موسسات تحقیقاتی موسه رند است. 

صفوی در پایان عنوان کرد: به فضل الهی ایران با امنیت اقتصادی و سیاسی و هم رفاه و آسایش را تامین می‌کند و شما نمی‌توانید با محاصره اقتصادی ملت و دولت ایران را تسلیم کنید و این جمهوری اسلامی است که باعث خواهد شد شما در توطئه‌هایتان در سوریه و یمن و عراق با شکست روبرو شوید. شما مجبور به قبول شکست خود در غرب آسیا خواهید شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز