خبرگزاری کار ایران

مافی:

دستیابی اسرائیل به ۵۵ هزار صفحه اطلاعات ساختگی از فعالیت هسته‌ای ایران شوی تبلیغاتی است

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۵۶۰

عضو فراکسیون امید مجلس معتقد است آمریکا و اسرائیل قصد دارند تا ۲۲ اردیبهشت نمایش‌های ساختگی مختلفی از نوع فعالیت هسته‌ای ایران به اجرا درآورند.

به گزارش ایلنا، پروانه مافی، در واکنش به اقدام ادعاهای اخیر نتانیاهو پیرامون فعالیت هسته ای جمهوری اسلامی ایران گفت: ۲۲ اردیبهشت تاریخ مهمی برای آمریکایی‌ها بوده و آنها قصد دارند تا آن زمان نمایش های هیجان انگیزی برای دنیا به اجرا درآورند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: با این حال مشخص نیست این نمایش ها تا چه اندازه اثرگذار باشد.

وی در ادامه نتانیاهو را دشمن سرسخت ایران معرفی و اظهار کرد: نتانیاهو برای عدم بهره برداری ایران از مزایای برجام و نفی اقدامات کشورمان در عرصه بین المللی همواره تلاش می کند و این نمایش را به اجرا در می آورد اما در اینکه جهان به چه میزان این نمایش ها را بپذیرد، جای تأمل دارد.

مافی در ادامه با بیان اینکه بازرسی هایی که از تأسیسات هسته ای کشورمان صورت گرفته موید این بوده که ایران در حفظ تعهدات خود در برجام موفق بوده است، عنوان کرد: این نمایش ها برای این است که بگویند ایران به تعهدات خود در برجام عمل نکرده و از این طریق دستمایه ای برای خود فراهم کند.

وی ادامه داد: اروپا هنوز کاملا مطیع آمریکا نشده و تصمیمات خود را در چارچوب تعهدات برجام می گیرد و سعی دارد از آن عدول نکند از این رو بعید به نظر می رسد نتانیاهو و ترامپ در نمایش آخر خود موفق باشند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پایان دستیابی رژیم صهیونیستی به ۵۵ هزار صفحه اطلاعات و اسناد در خصوص فعالیت هسته ای ایران بر پایه نظامی، خاطرنشان کرد: این امکان وجود ندارد که اسرائیل چنین اطلاعاتی داشته باشد و حتی یک جمله از این اسناد ساختگی صحت ندارد لذا آنها صرفا در این مقطع تاریخی تا ۲۲ اردیبهشت به دنبال شوی تبلیغاتی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز