خبرگزاری کار ایران

فدوی:

آمریکایی‌ها در شناورهایشان در خلیج فارس از افراد فارسی‌زبان استفاده می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۶۱۷۶۸۰

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در ۴۰ سال گذشته هر روز شاهد ثمرات و برکات جدیدی برای انقلاب هستیم.

به گزارش ایلنا، علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه طی سخنانی در همایش "تجلیل از علمداران خلیج فارس" در بوشهر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران محصول تلاش‌های حضرت امام راحل (ره)، یاران صدیق و وفاداراش همراه با مردم بود که پس از ارتحال حضرت امام، با مدیریت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شاهد توفیقات خوبی برای نظام در عرصه ملی و بین‌المللی هستیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه در ۴۰ سال گذشته هر روز شاهد ثمرات و برکات جدیدی برای انقلاب هستیم، گفت:  این شکوه و اقتدار نشان‌دهنده حضور مردم به عنوان پای ثابت انقلاب در طی این چهار دهه بوده است.

وی یادآور شد: اگر در طی این قریب به ۴۰ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شاهد خباثت و دعواهایی توسط غربی‌ها بر علیه جمهوری اسلامی هستیم به دلیل ماهیت نظام انقلابی ما است که هیچ گونه سلطه خارجی را نمی‌پذیریم و معتقدیم که در مقابل باطل باید ایستادگی کرد.

فدوی خاطرنشان کرد:  اگر چه دشمنان نظام هرگونه توطئه‌ای برای براندازی انقلاب اسلامی طراحی و به مرحله اجرا گذاشته اند، اما به دلیل آنکه ملت ایران انقلاب را دوست داشته و پای این انقلاب ایستادگی کرده اند،   توطئه‌ها  یکی پس از دیگری شکست خورد و دشمنان را گرفتار کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه تصریح کرد:  اکنون کشور ما با پشت‌سرگذاشتن  همه توطئه‌ها از طرف غربی‌ها، به مرحله‌ای از ثبات و قدرت بازدارندگی رسیده که به عنوان بازیگر اول منطقه‌ای در عرصه بین‌الملل اجازه نمی‌دهد  به مرزهای جمهوری اسلامی ایران تعدی شود.

وی افزود: دشمن خیال هر گونه اقدامی را بر علیه کشور ما از سر خود بیرون کند که هر گونه تعدی تنها سبب می‌شود بیش از آن چیزی که فکر می‌کند منافعش به خطر بیافتد.

فدوی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار همراه با بازدارندگی قرار دارد، بیان کرد: اقتدار، عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی وعده خداوند است که اکنون به منصه ظهور گذاشته شده و دلیل آن هم این است که ما به دستور خداوند عمل کرده‌ایم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان اظهار کرد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس به حدی رسیده که کشورهای غربی، به خصوص شناورهای آمریکایی ضمن این که در شناورهایشان از افراد فارسی‌زبان استفاده می‌کنند باید تمام مکالماتشان نیز به زبان فارسی انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز