خبرگزاری کار ایران

یاوه‌گویی‌های مقام‌های رژیم صهیونیستی:

تهدیدهای تهران را شنیدیم/ باید هر کاری برای توقف ایران انجام دهیم

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۵۶۹

نتانیاهو مدعی شد: « ما تهدیدهای ایران را شنیدیم. وزارت جنگ و نیروهای امنیتی ما آماده هر نوع تحولاتی هستند.»

به گزارش ایلنا، رئوین ریولین رئیس رژیم صهیونیستی روز گذشته در مراسمی به مناسبت روزی که مدعی‌ هستند «هفتاد سالگی استقلال» رژیم صهیونیستی است، یاوه‌گویی‌های این رژیم درباره ایران را تکرار کرد. 

بر اساس گزارش وای‌نت‌نیوز ریولین در این مراسم مدعی شد: «در خاورمیانه کسانی هستند که صلح را نمی‌خواهند. دولت ایران به تهدید امنیت جهانی ادامه می‌دهد. این چالشی برای همه جهان است و همه جهان باید با این مقوله مقابله کنند. همه ما باید هر کاری برای توقف ایران انجام دهیم.»

وی در ادامه این گزافه‌گویی‌ها مدعی شد: «وقتی به تصاویر سوریه نگاه می‌کنیم قلب ما می‌شکند. ما نگران هزاران مجروحی هستیم که به دروازه‌های ما رسیده‌اند اما دولت اسد و خود اسد بد‌ترین رژیم‌ها در تاریخ جهان و در این منطقه باستانی‌ هستند. نسل بعد از ما خواهد پرسید که چه کاری برای توقف تراژدی در سوریه کردید؟ برای توقف این جرایم علیه بشریت و علیه زنان و کودکان کردید؟»

نتانیاهو هم ادعاهای موهن خود را تکرار کرده و گفت: «دو کار باید انجام شود که اسرائیل این روز را به خوبی جشن بگیرد؛ اول اینکه علیه ایران حرف بزنیم. ایران دشمن همه ماست. اسرائیل و جهان عرب و بشریت. »

وی مدعی شد: «ایران آشکارا در سال ۲۰۱۸ و در قرن بیست و یکم از نابودی اسرائیل حرف می‌زند. ایران همه خاورمیانه را احاطه کرده و می‌خواهد در همه این منطقه نفوذ داشته باشد. ایران راکت‌هایی را به سمت ریاض و عربستان روانه کرده است. ایران به طور موثری در لبنان و غزه حضور دارد. در عراق هم همین منوال است و در سوره سعی می‌کند پایگاه‌هایی بسازد.»

نتانیاهو مدعی شد: « ما تهدیدهای ایران را شنیدیم. وزارت جنگ و نیروهای امنیتی ما آماده هر نوع تحولاتی هستند. همه ما با هر کسی که به ما آسیب بزند، می‌جنگیم. ما از هزینه‌هایی که متحمل خواهیم شد نمی‌ترسیم و همان هزینه را بر کسی که می‌خواهد به ما آسیب بزند تحمیل خواهیم کرد. وزارت جنگ اسرائیل برای کارش آماده است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز