خبرگزاری کار ایران

پیام تشکر وزیر اطلاعات از رهبر انقلاب

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۸۷۰

حجت‌الاسلام علوی در پی دیدار امروز وزیر و کارکنان وزارت اطلاعات با آیت‌الله خامنه‌ای،‌ پیام تشکری را خطاب به رهبر انقلاب منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، در متن این پیام آمده است: «دیدار و میثاق مجدد فرزندان مستطاب عالی در وزارت اطلاعات دگرباره نور امید را در بین فرزندانتان چندین برابر کرد و با تابش ناب آن خورشید پرفروغ اشک شوق بر دیده جمع مشتاقان و خیل سربازان گمنام امام زمان (عج) نشست.

خدای بزرگ را شاکریم که فرزندان شما که مدال مقدس سربازی گمنام امام زمان (عج) را از امام بزرگوارمان دریافت نمودند و بارها و بارها مورد تفقد و عنایت حضرت مستطاب عالی قرار گرفته، دعای خیرتان بدرقه راهشان بوده و می‌باشد.امروز نیز جنابعالی آن را سرباز گمنام به معنی واقعی کلمه و مصداق مومنین ذکر شده در آیه مبارکه قرآن کریم معرفی کردید که هم باعث افتخار و خوشحالی ما می‌باشد و هم بار مسئولیت را بر ما افزون می‌نماید.

اینجانب به عنوان کوچک‌ترین سرباز این پایگاه و به نمایندگی از سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد ضمن ساییدن جبهه شکر به درگاه حضرت احدیت با تمام وجود از حضرت مستطاب عالی به خاطر عنایت ویژه به جمع سربازانتان و اجازه حضور و دیدار صمیمانه با حضرتعالی تشکر و قدردانی می‌نمایم و متواضعانه از درگاه حضرت احدیت توفیقات روزافزون و طول عمر با عزت و با برکت برای آن رهبر فرزانه مسالت می‌نمایم.

در پایان از طرف خود و همه سربازان‌تان در وزارت اطلاعات به محضر مستطاب عالی اطمینان می‌دهیم رهنمودهای حکیمانه، دقیق و کاربردی حضرت عالی را با جان و دل اجرایی و دنبال خواهیم کرد و با مولا و مقتدایمان عهد می‌بندیم که تا پای جان انقلابی مانده، انقلابی حرکت کرده و در جنگ بزرگ با دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی لحظه‌ای درنگ ننماییم.

سیدمحمود علوی»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز