خبرگزاری کار ایران

شکری در تذکری شفاهی:

به وزیر کشور کشور مشکوکم که به‌خاطر منافع شخصی با فرماندار تالش برخورد نمی‌کند/ چرا استیضاح رحمانی‌فضلی متوقف شده است؟!

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۶۶۶

یک نماینده اصولگرای مجلس گفت: با وجود سپری شدن بیش از یک ماه از نامه بنده به وزیر کشور در مورد اعمال نفوذ فرماندار در یک مناقصه، تاکنون پاسخی دریافت نکردم و به این دلیل مشکوکم .

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، محمود شکری در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در یک تذکری شفاهی به وزیر کشور اعلام کرد: حدود یک ماه پیش اعتراضی را به وزیر کشور اعلام کردم و از طرف مردم تالش به ایشان نامه زدم که فرماندار شما برخلاف قانون، با اعمال قدرت و دخالت در کار شهرداری، مزایده‌ای که برنده‌اش مردم بوده‌اند را لغو کرده است اما تا به امروز جوابی از وزارت کشور دریافت نکرده‌ام.

وی هیات رییسه مجلس را خطاب قرار داد و در ادامه گفت: در چنین شرایطی، هیات رییسه مجلس استیضاح وزیر کشور را نگه و به جریان نمی‌اندازد.

نماینده اصولگرای تابش در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این مزایده برای مردم بوده و می‌خواستند برای فرزندان خود اشتغال ایجاد کنند. وقتی فرماندار و استاندار خلاف جهت مردم حرکت می‌کنند، چه کسی به آنها باید رسیدگی کند!

شکری تصریح کرد: با چنین وضعیتی اندک اندک به وزیر کشور هم مشکوک می‌شوم که حتماً در این پروژه منافعی دارد. بنابراین اگر ظرف یک هفته به این موضوع رسیدگی نشود، تمام مدارک پشت پرده این جریان را در همین صحن پخش می‌کنم.

علی مطهری که برای ساعاتی ریاست نشست علنی امروز مجلس را برعهده داشت، در پاسخ به تذکر این نماینده اصولگرای مجلس گفت: دیروز استیضاح وزیر را پیگیری کردیم ولی گویا به حد نصاب نرسیده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز