خبرگزاری کار ایران

وکیلی در صحن؛

نماینده پارس‌آباد از طرح سوال از وزیر کشاورزی انصراف داد

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۵۸۴

​یک عضو هیات رییسه مجلس از انصراف نماینده پارس‌آباد و بیله‌سوار از طرح سوال خود از وزیر جهاد کشاورزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، محمدعلی وکیلی در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی که به بررسی طرح سوال نماینده پارس‌آباد از وزیر جهاد کشاورزی اختصاص داشت، اظهارکرد: امروز ۲ سوال از وزیر جهاد کشاورزی داشتیم که قرار بود از جانب آقایان لاهوتی نماینده و پورحسین شقلان نماینده پارس‌آباد مطرح شود.

وی افزود: با این حال آقای پورحسین نماینده پارس‌آباد و بیله‌سوار در یادداشتی که تقدیم هیات رییسه کرد، توضیح داد: باتوجه به حل و فصل موضوعات محل اختلاف از سوال عبور کرده است.

این عضو فراکسیون امید مجلس خاطرنشان کرد: با وجود اینکه پیش از این ۲ سوال در دستورکار اعلام شده بود، فقط سوال آقای لاهوتی در دستور کار جلسه امروز مجلس قرار دارد.

به گزارش ایلنا، مهرداد لاهوتی بائوج نماینده لنگرود در ادامه این نشست علنی سوال خود از وزیر جهاد کشاورزی را مطرح کرد و پس از ارائه توضیحات از سوی این نماینده مجلس و محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، در نهایت نمایندگان حاضر در صحن سوال این نماینده را وارد تشخیص نداده و از توضیحات وزیر قانع شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز