خبرگزاری کار ایران

در نشست علنی امروز مطرح شد؛

توضیحات مطهری درباره حواشی دیروز مجلس/ بنا داشتیم دولت پیام مجلس را دریافت کند

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۱۵۷

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره حواشی روز گذشته مجلس شورای اسلامی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا علی مطهری در جریان نشست علنی امروز مجلس با اشاره برخی حواشی نشست روز گذشته و انتقادات نمایندگان به رئیس کل بانک مرکزی اظهار داشت: مجلس امروز در آرامش خوبی قرا داشت و امروز نمایندگان جبران روز گذشته را می‌کنند.

وی با اشاره به ناآرامی‌های روز گذشته مجلس خاطرنشان کرد: این اتفاقات نشان‌دهنده اعتراض‌های مجلس به مدیریت بانک مرکزی بود که البته همراه با توهین نبود. بنده نمی‌گویم اصل کار و نفس اعتراض بد بوده و صرفا می‌خواستیم فضا را آرام کنیم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: صرفا بنا داشتیم دولت این پیام مجلس را دریافت کند.

این در حالی است که روز گذشته یک جلسه علنی برای بررسی التهابات بازار ارز با حضور سیف رئیس بانک مرکزی و کرباسیان وزیر اقتصاد برگزار شد و حال آنکه قرار بود این جلسه غیرعلنی باشد که با مخالفت نمایندگان روبرو شد.

در ابتدای جلسه علنی نیز تعدادی از نمایندگان با تجمع مقابل جایگاه هیئت رئیسه نطق رئیس کل بانک مرکزی را قطع کرده و شعار استعفا سر دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز