خبرگزاری کار ایران

میرزاده به ایلنا خبر داد؛

بررسی مطالبات فرهنگیان در جلسه امروز کمیسیون آموزش با بطحایی

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۰۸۸

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات از جزییات جلسه امروز کمیسیون خبر داد و گفت: در جلسه امروز وزیر آموزش و پرورش و معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور حضور داشتند.

میرحمایت میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در جلسه امروز که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد درباره مسائل مالی این وزارتخانه و نارضایتی معلمان و مربیان حق‌التدریسی و احکام جدید برخی فرهنگیان بحث شد.

وی افزود: بیشتر بحث روی مطالبات فرهنگیان بود آقای وزیر هم گزارشی داد و نهایتا مشخص شد تحقق بخشی از مطالبات نیاز به ارتباط بیشتر وزارت آموزش و پرورش با وزارت اقتصاد و خزانه دارد و برای همین هم قرار شد در جلسات آینده بیشتر در خدمت دوستانی از خزانه و وزارت اقتصاد باشیم تا ببینیم چه می‌شود کرد که این مطالبات با تاخیر پرداخت نشود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات عنوان کرد: در ادامه این جلسه سوالاتی درباره مسائل آموزشی، کتاب‌ها و برنامه‌های آموزشی مطرح و قرار شد کمیته‌ای از کمیسیون آموزش و وزارت بنشینند  و این مسائل را بررسی کنند و نهایتا از عملکرد وزارت آموزش و پرورش گزارشی تهیه و ارائه کنند.

میرزاده گفت: آقای ستاری معاون غلمی و فناوری رئیس‌جمهور  هم در بخش دیگری از جلسه امروز حضور داشت و از برنامه‌هایش گزارش داد و درباره اعتبارات پژوهشی و حمایت از کارآفرینی و شرکت‌های دانش‌بنیان مسائلی مطرح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز