خبرگزاری کار ایران

دادستان نظامی سیستان و بلوچستان:

فرماندهان و مسئولان نظارت‌های مستمر و سرزده به مراکز مالی‌شان داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۶۸۹

دادستان نظامی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: به جهت پیشگیری از جرایم مالی، فرماندهان و مسئولان نظارت‌‌‌‌‌‌‌های مستمر و سرزده به مراکز مالی خود داشته باشند تا دست‌‌‌‌‌‌اندرکاران این بخش، حساسیت کارشان را بیشتر درک کنند.

به گزارش ایلنا، محمد میرشکاری در شورای استانی پیشگیری از وقوع جرم گفت: نیروهای مسلح پیش از سازمان‌ها و دستگاه‌های دیگر، موضوع پیشگیری از وقوع جرم را جدی گرفتند و امروز شاهد ثمرات مثبت این برنامه‌‌‌ها هستیم. 

وی با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم به عنوان یک مولفه تاثیرگذار در سیاست قضایی و جنایی همه کشورها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار داشت: سازمان قضایی نیروهای مسلح این افتخار را دارد که به عنوان مرجع و سازمانی پیشگام در امر پیشگیری از وقوع جرم به‌صورت منظم و مستمر با همراهی و هماهنگی مسئولان و فرماندهان، این موضوع را در سطح نیروهای مسلح پیگیری و اجرا می‌کند.

دادستان نظامی سیستان و بلوچستان افزود: این اقدامات و فعالیت‌ها تاکنون نتایج خوبی را در کاهش آمار جرایم نیروهای مسلح علی‌رغم افزایش مأموریت ها بر جای گذاشته است.

میرشکاری با اشاره به تبعات جرایم مالی تصریح کرد: هر چند امکان وقوع این جرایم در هر سازمان و اداره‌ای وجود دارد، ولی در یگان‌های نظامی و انتظامی به جهت حساسیت موضوع، قانونگذار براساس ماده ۱۱۸ قانون مجازات جرایم نیروهای مسلح برای یک ریال رشوه هم مجازات در نظر گرفته است.

وی اضافه کرد: به جهت پیشگیری از جرایم مالی، فرماندهان و مسئولان نظارت‌‌‌‌‌‌‌های مستمر و سرزده به مراکز مالی خود داشته باشند تا دست‌‌‌‌‌‌اندرکاران این بخش، حساسیت کارشان را بیشتر درک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز