خبرگزاری کار ایران

جزییات دیدار نتانیاهو و وزرای خارجه فرانسه و آلمان از زبان یک مقام رژیم صهیونیستی

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۰۲۳

مجری کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی از جزییات گفت‌و‌گوهای میان بنیامین نتانیاهو و وزای خارجه فرانسه و آلمان در سفرشان با بیت المقدس خبر داد و گفت: نخست وزیر اسرائیل به وزرای خارجه دو کشور کشور اروپایی گفته او با احتمال بسیار بالا پیش بینی می کند که ترامپ از توافق هسته ای با ایران در دوازدهم ماه می امسال خارج شود و از اروپایی ها خواست که با تغییرات قابل توجه در این توافق موافقت کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از جروزالم پست، باراک راوید مجری کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یکی از مقام‌های ارشد اسرائیلی مدعی شد که بنیامین نتانیاهو  گفته اشت تغییرات باید در سه بخش توافق هسته‌ای با ایران صورت بگیرد تا مانع نابودی این توافق از سوی آمریکا شود.

بر اساس این گزارش، به ادعای نتانیاهو بخش‌هایی که باید مورد بازبینی قرار بگیرد، شامل تحریم‌های مربوط به برنامه موشکی ایران، بازرسی و نظارت بر سایت‌های مشکوک در ایران و حذف بندهایی است که محدودیت های اعمال شده در توافق هسته‌ای را طی ۹ سال آینده ملغی خواهد کرد.

به گفته این مقام رژیم صهیونیستی، نتانیاهو به وزرای کشورهای اروپایی گفته ما می‌توانیم در باره خوب بودن یا بد بودن خروج آمریکا از توافق هسته‌ای گفت‌وگو کنیم اما این یک واقعیت است. شما اروپایی‌ها باید بین اقتصاد کوچک ایران و اقتصاد بزرگ آمریکا یکی  را انتخاب کنید.

در این گزارش به اظهارات هایکو ماس وزیر خارجه آلمان خطاب به نتانیاهو نیز اشاره شده که گفته توافق کنونی بهتر از نداشتن یک توافق است.

این مقام رژیم صهیونیستی مدعی شده نتانیاهو در پاسخ به این اظهارات وزیر خارجه آلمان گفته توافق مونیخ در سال ۱۹۳۸ میلادی نیز یک توافق بود. من می‌خواهم به شما سرنوشت توافق هسته‌ای با کره‌شمالی را یادآوری کنم.

به ادعای این گزارش ژان ایو لودریان وزیر خارجه فرانسه گزارشی از سفر اخیرش به تهران را در اختیار نتانیاهو قرار داده و مدعی شده در حالی از این سفر بازگشته که از مواضع سخت ایرانی‌ها در خصوص درخواست‌های اروپایی‌ها در مورد برنامه موشکی و اقدام‌هایشان در سوریه و لبنان و یمن نا امید و سرخورده شده است.

 به گزارش ایلنا راج شاه سخنگوی کاخ سفید به این گزارش واکنش نشان داده و گفته است: رییس‌جمهور ترامپ فکر می‌کند توافق هسته‌ای یکی از بدترین توافق‌هایی است که آمریکا تا کنون در عرصه بین المللی داشته است. اگر تغییری در این توافق حاصل نشود، رییس جمهور آماده خروج از این توافق خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز