خبرگزاری کار ایران

قاضی کشکولی:

تلاش کردیم فرایند رسیدگی منصفانه در پرونده «محمد ثلاث» رعایت شود/ ظرف مهلت قانونی حکم صادر می‌‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۴۴۲

قاضی رسیدگی کننده به پرونده شهادت سه مامور ناجا در ماجرای خیابان گلستان هفتم با اعلام ختم رسیدگی گفت:‌ ان شالله هیات قضایی حکم را در فرصت قانونی صادر می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قاضی محمد کشکولی در حاشیه سومین جلسه دادگاه راننده اتوبوس خیابان پاسداران که متهم به قتل سه مامور نیروی انتظامی است، اظهار کرد: با توجه به حادثه که در خیابان گلستان هفتم پاسدا ان اتفاق افتاد از معدود جرایمی بود که موجب شد اذهان عمومی را مشوش کند و نظم عمومی را تحت تاثیر خودش قرار دهد.

وی افزود: با توجه به تاکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر اینکه در رسیدگی‌های قضایی تعللی صورت نگیرد و الزامات قانونی در نظر گرفته شود و همچنین ریاست کل دادگستری استان تهران و سرپرست دادگاه کیفری یک استان تهران تلاش کردند که زمینه را برای رسیدگی منصفانه برای طرفین پرونده را مهیا کنند، ما نیز در هیات قضایی تلاش کردیم با رعایت موازرین قانونی به ویژه مقررات آیین دادرسی کیفری و همچنین رعایت اصول بی طرفی و استقلال مرجع قضایی که از اصول ایین دادرسی به شمار می‌رود، با مراعات کردن مقررات قانونی و عدم تعجیل در رسیدگی بتوانیم بدون حاشیه به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کنیم و دادگاه فرایند رسیدگی منصفانه را طی کند.

رییس شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران گفت:‌مهلت دادگاه به پایان رسید و تلاش شد زوایای پرونده روشن شود و به متهم فرصت داده شد از خود دفاع کند لذا امروز اخرین جلسه دادگاه را داشتیم و ان شالله هیات قضایی حکم را در فرصت قانونی صادر می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز