خبرگزاری کار ایران

نتانیاهو مدعی شد:

اسرائیل با ۳ تهدید بزرگ روبه‌رو است: ایران، ایران و ایران/ تهران برای تسلط بر خاورمیانه و جهان تلاش می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۳۰۸

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار ادعای این رژیم علیه کشورمان گفت که ایران، اسرائیل را شیطان کوچک می‌داند که بر سر راه اهداف ایران برای سلطه بر خاورمیانه و به تدریج سلطه بر جهان ایستاده است.

به گزارش ایلنا، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با فاکس نیوز گفت که ایران بزرگ‌ترین تهدید علیه اسرائیل است.

نتانیاهو گفت که اسرائیل سه تهدید بزرگ پیش روی خود دارد: ایران، ایران و ایران.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در این مصاحبه سیاست‌های ترامپ را تحسین کرد و گفت که بی‌قاعده بودن رییس‌جمهور آمریکا را می‌ستاید.

نتانیاهو مدعی شده که ایران اسرائیل را شیطان کوچک می‌داند که بر سر راه اهداف  ایران برای سلطه بر خاورمیانه و به تدریج سلطه بر جهان ایستاده است.

وی در ادامه ادعاهای خود افزود: همه می‌گویند بعد از توافق هسته‌ای، ایران میانه‌روتر و صلح‌گراتر شده است. این در حالی است که برعکس این در حال رخ دادن است. آنها از لغو تحریم‌ها استفاده کردند و میلیاردها میلیارد دلار به دست آوردند. از این پول‌ها برای ساختن امپراتوری متخاصمشان و برای تامین مالی تروریسم در جهان استفاده کرده‌اند. من فکر میکنم مهم است که از ادامه این تحرکات خشونت‌آمیز جلوگیری کنیم

نتانیاهو همچنین مدعی شده که نقش اسرائیل در ایجاد سد بر ماموریت ایران است و اسرائیل میان ایران و بقیه جهان ایستاده است. او بر اهمیت جلوگیری از ایجاد پایگاه نظامی در سوریه توسط ایران تاکید کرد و مدعی شد ما اجازه چنین کاری را به ایران نمی‌دهیم.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شده اسرائیل به یک قدرت اقتصادی و تکنولوژیکی در جهان تبدیل شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز