خبرگزاری کار ایران

نعمتی به ایلنا خبر داد؛

زمان برگزاری جلسات استیضاح وزرای کار، راه و کشاورزی/ اشتباه در دستورکار هفتگی مجلس

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۴۱۸

سخنگوی هیات رییسه مجلس با اشاره به نادرست بودن آن‌چه در دستور کار هفتگی مجلس درمورد زمان برگزاری جلسات استیضاح وزرای کار، راه و کشاورزی درج شده، از زمان دقیق برگزاری این جلسات در هفته جاری خبر داد.

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به زمان برگزاری جلسات استیضاح وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی در هفته جاری اعلام کرد: بنابر آخرین تصمیم هیات رییسه قرار است جلسه استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی در جلسه نوبت صبح روز سه‌شنبه و جلسه استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی نیز در نشست علنی نوبت بعدازظهر سه‌شنبه برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین پیرو هماهنگی‌های صورت گرفته جلسه استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی نیز در جلسه علنی صبح روز چهارشنبه برگزار می‌شود.

اشتباه در اعلام زمان جلسات استیضاح در دستورکار هفتگی مجلس

به گزارش ایلنا، باوجود آن‌که غلامرضا کاتب عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه هفته گذشته از زمان برگزاری جلسات استیضاح وزرای کار، راه و کشاورزی مطابق آن‌چه امروز بهروز نعمتی سخنگوی هیات رییسه عنوان کرد، خبر داده بود، در دستورکار هفتگی جلسات علنی مجلس که توسط معاونت قوانین مجلس شورای شورای اسلامی، زمان برگزاری جلسات استیضاح در زمانی متفاوت اعلام شده بود که بر این اساس، زمان برگزاری جلسه استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز یکشنبه و جلسه استیضاح وزیر راه و شهرسازی نیز روز سه‌شنبه عنوان شده بود. این درحالی است که در این دستورکار هفتگی، اساساً اشاره‌ای به زمان برگزاری استیضاح وزیر جهاد کشاورزی نشده بود.

بهروز نعمتی سخنگوی هیات رییسه مجلس اما با اشاره به نادرست بودن آن‌چه در دستورکار چاپی مجلس درج شده، از برگزاری زمان جلسات استیضاح وزرای کار، راه و کشاورزی به‌ترتیب در نوبت صبح و بعدازظهر روز سه‌شنبه  و جلسه علنی صبح روز چهارشنبه خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز