خبرگزاری کار ایران

نعمتی به ایلنا خبر داد؛

احتمال برگزاری جلسه استیضاح در روز پنجشنبه ۲۴ اسفندماه / درصورت عدم تمایل وزرا به استفاده از تمام مهلت ۱۰ روزه، استیضاح زودتر برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۱۳۴

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که درصورتی که وزرا بخواهند از تمام مهلت ۱۰ روزه خود استفاده کنند و اگر بنابه تصمیم هیات رییسه قرار به برگزاری جلسه استیضاح پیش از تعطیلات نوروز باشد، احتمالاً جلسات استیضاح باید روز پنجشنبه ۲۴ اسفندماه برگزار شود.

بهروز نعمتی در گفت‌‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به اعلام وصول طرح استیضاح وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین راه و شهرسازی در جلسه علنی امروز مجلس از احتمال برگزاری جلسه استیضاح تا پیش از پایان سال خبر داد و گفت: بنابر آیین‌‌نامه وزرای استیضاح‌شده ۱۰ روز مهلت دارند که با حضور در جلسه علنی مجلس پاسخگوی سوالات استیضاح‌کنندگان باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که زمان برگزاری این جلسات استیضاح کی خواهد بود، خاطرنشان کرد: این مسئله بستگی به نظر وزرای استیضاح‌شده دارد که بخواهند از مهلت ۱۰ روزه به‌طور کامل استفاده کنند یا خیر.

سخنگوی هیات رییسه مجلس تاکید کرد: با این حال، باتوجه به اعلام وصول طرح استیضاح‌های ربیعی و آخوندی در ابتدای جلسه امروز، حداکثر مهلت ۱۰ روزه مصاف با روز پنجشنبه هفته آینده ۲۴ اسفندماه خواهد بود.

نماینده اصولگرای تهران در پاسخ به این سوال که آیا امکان برگزاری جلسه در روز پنجشنبه وجود دارد، گفت: تصمیم‌گیری در این رابطه برعهده هیات رییسه است.

نعمتی در عین حال خاطرنشان کرد: آن‌چه مسلم است مجلس در هفته آخر سال تشکیل جلسه نخواهد داد و اگر قرار به برگزاری جلسه استیضاح تا پیش از پایان سال جاری باشد، احتمالاً این جلسه باید نهایتاً روز پنجشنبه دو هفته آینده برگزار شود. مگر این‌که وزرا نخواهند از تمام مهلت ۱۰ روزه خود استفاده کنند که در این صورت امکان برگزاری جلسات اسیتضاح پیش از آن نیز وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز