خبرگزاری کار ایران

صفوی انتصاب نماینده ولی فقیه در سپاه و رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۸۹۳

سردار صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا طی پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدران انقلاب اسلامی و رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن این پیام‌ها به شرح زیر است:

جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی

نماینده  محترم  ولی فقیه در سپاه پاسدران  انقلاب اسلامی

سلام علیکم ؛

   با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) :

 انتصاب جنابعالی به سمت نمایندگی ولی فقیه در سپاه از سوی رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) موجب مسرت و شادمانی شد.

بدون تردید انتصاب فردی مجاهد و مخلص و فاضل که عمری را در جبهه گذرانده و همرزم شهیدان، خصوصاً شهید والامقام حجت الاسلام والمسلمین میثمی بوده و در ایاّم خون و شهادت ایثار در جبهه ها حضور داشته و پس از آن در کسب علم کوشا و به مدارج عالی دانشگاهی هم مفتخر شده است دستمایه ای  است که سپاه را در انجام مأموریت های خطیر  با حفظ معنویت و تعمیق آن در آحاد پاسداران و بسیجیان رهنمود خواهد شد.

اینجانب این انتصاب شایسته را به جنابعالی تبریک و تهنیت عرض نموده و  از درگاه حضرت باریتعالی موفقیت در جهت اجرای فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در سایه توجهات حضرت بقیه ا... العظم(عج الله تعالی فرجه شریف) همراه با سلامتی آرزو مندم.  

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا

سرلشکر پاسدار دکتر سیّد یحیی (رحیم)صفوی

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی سعیدی  

رئیس محترم دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل  قوا

 سلام علیکم ؛

   با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) :

 انتصاب جنابعالی  از سوی فرماندهی معظم کل قوا به سمت رئیس دفتر عقیدتی سیاسی کل قوا موجب مسرت و شادمانی شد.

بدون تردید سابقه درخشان مدیریت جنابعالی در عرصه های مختلف در سپاه و بخصوص بیش از یک دهه در نمایندگی ولی فقیه دستمایه ای ارزشمندی در جهت ارتقاء سطح معنویت  در سمت جدید در ستاد کل نیروهای مسلّح  است.

اینجانب این انتصاب شایسته را به جنابعالی تبریک و تهنیت عرض کرده و از حضرت باریتعالی برای جنابعالی در انجام مأموریت عقیدتی سیاسی و اجرای اوامر فرماندهی معظم کل قوا  حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در ظلّ توجهات حضرت بقیه ا... العظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) موفقیت همراه با سلامتی آرزومندم.    

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا

سرلشکر پاسدار دکتر سیّد یحیی (رحیم) صفوی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز