خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

تشریح مذاکرات ۱۴ ساعته ذوالنوری و کروبی در دوران حصر

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۲۸۴

حجت الاسلام ذوالنوری چند ماه پس از انتشار خبری در مورد دیدار وی با حجت الاسلام کروبی از انجام مذاکراتی به مدت ۱۴ ساعت در طول هفت سال اخیر خبر داد.

حجت‌الاسلام ذوالنوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به دیدارهای مدت اخیر خود با حجت الاسلام مهدی کروبی اعلام کرد بنده در مجموع مدت حصر آقای کروبی حدود ۱۴ ساعت مذاکره خصوصی با ایشان داشتم که این مذاکرات در طول ۷ سال حصر ایشان صورت گرفته است.

وی گفت: به هر حال این صحبت‌ها بی‌نتیجه نبوده و نتایجی از آن حاصل شده است.

ذوالنوری در واکنش به این سوال که آیا با میرحسین موسوی دیدار نکرده است، گفت: بنده تاکنون اقدامی انجام نداده‌ام.

عضو کمیسیون امنیت ملی در پاسخ به این سوال که دیدار با کروبی چگونه انجام شده و چه کسی پیشگام شد گفت: جلسه این دیدار از زمانی آغاز شد که آقای کروبی از سال ۸۸ در جریان فتنه در یک خانه گیر افتاده بود و مردم منزل محل اقامت ایشان را محاصره کرده بودند و در خیابان‌های اطراف علیه ایشان شعار می‌دادند.

وی افزود: در آن زمان بنده داخل آن ساختمان رفتم که اتفاقا غالب اعضای شورای تامین استان نیز حضور داشتند لذا با دوستان مشورت کردم که اگر بنده با آقای کروبی بحث طلبگی داشته باشیم اشکالی دارد که نظر آنها این بود که پیشنهاد بسیار خوبی مطرح شده است بنابراین آن روز حدود چهار ساعت با ایشان صحبت کردم یعنی از ساعت ۱۲ شب تا ۴ صبح فردا دو نفری بحث طلبگی کردیم که آقای کروبی لابلای صحبت‌هایش مطالبی بیان می‌کرد و اشاره می‌کرد که ادامه بحث در جلسه دیگر مطرح شود و برداشتم این بود که ایشان به ادامه این مذاکره تمایل دارد.

نماینده اصولگرای قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حدود ۲۰ روز پس از آن اتفاق بنده با ایشان تماس گرفتم ، گفتم اگر جنابعالی آمادگی دارید بحث‌مان ادامه پیدا کند، حاضرم هر جا شما تمایل داشته باشید حاضر شوم که آقای کروبی آدرس منزلشان را دادند و در نتیجه جلسه بعدی در منزل ایشان برگزار شد.

ذوالنفوری در پایان در واکنش به اینکه هماهنگی‌های دیدار اخیر او با کروبی چگونه انجام شده و آیا او به عنوان یک نماینده مجلس به این دیدار رفته است،خاطرنشان کرد: تمایلی به بیان توضیح بیشتر و ارائه جزئیات ندارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز