خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور در جلسه شورای معاونین:

بازرسی‌‌ها در استانداری‌ها تقویت شود

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۰۴۳

جلسه شوراى معاونین وزارت کشور امروز شنبه ١٢ اسفندماه با حضور تمامى معاونان و روئساى مراکز تابعه به ریاست وزیر کشور برگزار شد.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانى فضلى در این جلسه احکام طالبى رئیس جدید مرکز مدیریت عملکرد و بازرسی و خانم نظرى مشاور جدید امور بانوان و خانواده وزارت کشور را به آنها ابلاغ کرد.
 
وزیر کشور در سخنانی اظهار داشت: در حوزه بازرسی جدی‌تر از گذشته وارد شوید این حوزه باید تقویت شود؛ همچنین بازرسی‌ها در استانداری‌ها تقویت شود.
 
رحمانى فضلى در ادامه سخنان خود با تاکید بر حفظ بیت المال افزود: اموالی که از پول و منابع بیت المال تهیه می‌شود باید به طور حساس از آن مراقبت شود. در این خصوص نیز معاونت توسعه و منابع انسانى وزارت کشور اقدامات لازم را در رابطه با حفظ و استفاده صحیح از اموال بیت المال در تمامى حوزه هاى زیرمجموعه این وزارتخانه انجام دهد.
 
وى خانم نظری مشاور جدید امور بانوان وزارت کشور را فردى داراى فکر و ایده معرفى کرد و گفت: مشاور جدید امور بانوان وزارت کشور در راستای توانمندسازی، ارتقای موقعیت بانوان، افزایش مشارکت بانوان، رسیدگی به حقوق اجتماعی بانوان، تحقق خواسته ها و مطالبات شان گام هاى اساسى بردارد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز