خبرگزاری کار ایران

به ریاست روحانی؛

جلسه هماهنگی سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان هرمزگان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۰۱۵

جلسه هماهنگی سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان هرمزگان به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور، تشکیل و در آن ضمن بررسی روند پیشرفت پروژه ها و همچنین موانع و مشکلات مردم استان، راههای شتاب در روند توسعه استان هرمزگان مورد بحث قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه که روز دوشنبه با حضور وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نفت، نیرو، کشاورزی، ورزش و جوانان، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، راه و شهرسازی، رییس سازمان برنامه و بودجه، معاونان رئیس جمهور، دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ... استاندار هرمزگان برگزار شد؛ پس از ارایه گزارشی از برنامه ها و پروژه های هر کدام از دستگاه های اجرایی، روند پیشرفت پروژه های عمرانی و خدماتی استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

رفع مشکلات و نیازهای مردم استان، مهمترین محور و موضوع اصلی این جلسه بود که پس از بررسی های انجام شده، در خصوص راههای تسریع در رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

در جلسه هماهنگی سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان هرمزگان همچنین نیازهای مردم استان در بخش‌های بهداشت و درمان، راه‌های روستایی و شهری، کشاورزی و شیلات، آب و برق، ارتباطات و حوزه های مرتبط با آن، صنعت، گردشگری، مسایل زیست محیطی، گاز رسانی به مناطق محروم و روستاها و نیز موضوعات فرهنگی و ورزشی مورد بحث و بررسی دقیق قرار گرفت.

رییس جمهوری قرار است چهارشنبه نهم اسفندماه به استان هرمزگان سفر کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز