خبرگزاری کار ایران

در جزیان تذکر شفاهی مطرح شد؛

صداوسیما در تولید برنامه‌ها به اقوام توجه نمی‌کند/ در سریال‌هایشان تاریخ را تحریف می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۶۱۵

سه نماینده مجلس در تذکرهای شفاهی مختلف نسبت به مسائل مختلف انتقاد کردند که در این میان نماینده الیگودرز از بی‌توجهی سریال‌های تلویزیونی به مسائل تاریخی گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، محمد خدابخشی نماینده الیگودرز، سکینه الماسی نماینده کنگان، دیر، جم و عسولیه و خدیجه ربیعی فرادنبه نماینده بروجن در پایان نشست علنی امروز مجلس در تذکرهای شفاهی جداگانه به بیان مسائل مختلف پرداختند.

محمد خدابخشی در این راستا در اخطاری اعلام کرد: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد کشورمان وجود قومیت‌های گوناگون است که با آداب و سنن مختلف در کنار هم زندگی می‌کنند.

نماینده الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از صداوسیما یادآور شد: در روزهای اخیر شاهد بودیم که صداوسیما اقدام به تولید برنامه‌ها و سریال‌هایی کرد که در آن توجه به اقوام نادیده گرفته شد.

خدابخشی تصریح کرد: انگار تولیدکنندگان سریال‌ها، تاریخ نمی‌دانند یا نمی‌خواهند از آن مطلع شوند که در سریال‌هایشان تاریخ را تحریف می‌کنند.

سکینه الماسی هم در اخطاری گفت: کسانی که در سکوهای نفت و مناطق عملیاتی کار می‌کنند، مستحق دریافت پاداش پایان خدمت برابر افرادی شده‌اند که در ادارات و وزارتخانه‌های مناطق خوش آب و هوا فعال هستند.

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: این مصوبه به معنای رعایت عدالت نیست.

خدیجه ربیعی فرادنبه نماینده بروجن هم در تذکری به وضعیت نامناسب آب شرب در این شهرستان انتقاد کرد و خواستار رسیدگی به این وضعیت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز