خبرگزاری کار ایران

فتحی در تذکر شفاهی:

تیم اقتصادی دولت قوی نیست / آقای روحانی علیکم به جهانگیری!

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۹۱۷

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در تذکری با بیان این‌که تیم اقتصادی دولت فاقد قدرت و توانمندی لازم است، از رییس‌جمهور خواست که از نیروهایی همچون معاون اول خود استفاده کند و گفت: آقای روحانی علیکم به جهانگیری.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، محمدجواد فتحی در جریان نشست علنی نوبت بعد از ظهر امروز مجلس شورای اسلامی در یک تذکر شفاهی به رییس‌جمهور در موضوع ریزگردهای خوزستان،اعلام کرد: خوزستان مهم‌ترین سند افتخار کشور است و این وضعیت مقابله با ریزگردها به هیچ نتیجه‌ای منتج نمی‌شود.

وی افزود: این نیاز به عزم جدی دارد که مجلس هم با بودجه‌ای که به این موضوع اختصاص می‌دهد، می‌تواند آن را برطرف کند.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس همچنین در تذکر دیگری به وزیر کار و رفاه اجتماعی،‌ گفت: عملیاتی شدن پروژه بیمارستان میلاد ۲ در جنوب شهر تهران که برای 5 میلیون نفر مردم اسلامشهر، ری و جنوب استان تهران قابل بهره‌برداری خواهد بود، تسریع شود.

او اضافه کرد: همچنین لازم است در ایجاد بیمارستان جایگزین هفت تیر شهر ری و نیز در ساخت بیمارستان پردیس تسریع شود.

نایب رییس نخست مجمع نمایندگان استان تهران در تذکری دیگر به وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: شهرستان ری با این قدمت تاریخی ساختمانی برای اداره ارشاد ندارد.

او در ادامه خواستار تسریع در اتمام پرژوه مسکن مهر پردیس از سوی وزارت راه و شهرسازی شد و در ادامه  بار دیگر به موضوع ریزگردها در اسان خوزستان اشاره کرد و خواستار توجه به این مهم شد.

فتحی در پایان تصریح کرد: لازم است ذهن رییس‌جمهور را به این سمت متمایل کنم که تیم اقتصادی دولت قوی نیست. تیم اقتصادی نیاز دارد به شخصیت آقای جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور. آقای رییس‌جمهور علیکم به جهانگیری.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز