خبرگزاری کار ایران

/حضور همدلانه مردم در سی و نهمین جشن انقلاب/

هاشمی شاهرودی: توطئه‌های دشمنان هیچ اثری در دلسرد کردن مردم ندارد/ مسئولان در کنار مردم مشکلات را حل خواهند کرد

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۵۷۶

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز در کنار خیل عظیم مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور کشورمان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضور یافت و بر لزوم وحدت و انسجام هر چه بیشتر مردم و مسئولان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا،  آیت الله هاشمی شاهرودی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: به کوری چشم ترامپ وسایر دشمنان اسلام و ایران این حماسه عظیم، پرشورتر از سالهای گذشته برگزار شد و بار دیگر ثابت شد که توطئه های دشمنان در دلسرد کردن مردم مبارز و انقلابی ایران هیچ اثری ندارد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام راهپیمایی ۲۲ بهمن را جژئی از هویت ملت ایران دانست و با تاکید بر اینکه این هویت و شعائر ریشه در مبانی دینی ما دارد، تاکید کرد: به تعبیر امام راحل این مراسم از ایام الله است و همین امر سبب حضور گسترده مردم و وحدت پایدار و اقتدار مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

آیت الله هاشمی شاهرودی انقلاب اسلامی را نه تنها موجب بیداری مردم ایران ، بلکه موجب بیداری جهان اسلام و رشد مقاومت در منطقه و جهان علیه استکبار دانست و گفت: این حضور پر شور و گسترده نشانه افزایش هر چه بیشتر وحدت،همبستگی و انسجام ملی است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به توطئه های پی درپی دشمنان انقلاب و بدخواهان ملت، پس از انقلاب اسلامی، تصریح کرد: استکبار جهانی حقیقت انقلاب و نظام ما را نمی فهمد و مردم ایران را درست نمی شناسد. انشالله راهپیمایی امسال منتهی به گسترش اسلام ناب محمدی در سراسر جهان اسلام خواهد شد.

آیت الله هاشمی شاهرودی بزرگترین پیام حضور باشکوه امسال مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را پایداری ملت ایران در برابر فشارهای دشمنان و بدخواهان ملت عنوان کرد و افزود: راهپیمایی امروز بار دیگر نشان داد که ملت ایران همچنان در مسیر اسلام و انقلاب پایدار خواهند ماند.

آیت الله هاشمی شاهرودی تصریح کرد:مردم نجیب و شریف ما اگر مطالبه ای از مسئولان دارند، بیان می کنند و مشکلات اقتصادی و سایر مشکلات هم به امید خدا و همت و تلاش مسئولان در کنار مردم و درایت و مدیریت رهبر معظم انقلاب برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز