خبرگزاری کار ایران

/حضور همدلانه مردم در سی و نهمین جشن انقلاب/

چمران: نیازی به گفت‌وگو نیست/ مسئولان اختلاف‌ها را کنار بگذارند و به مسیر امام برگردند

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۵۵۰

عضو سابق شورای شهر تهران گفت: نیازی به گفت‌وگو نیست. همین راهپیمایی امروز گفت‌وگو است همه می‌توانند به همین مسیری که ما می‌رویم اضافه شوند .

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی چمران در راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران  ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ٢٢ بهمن روزی فراتر از همه دسته‌جات و احزاب و گروه‌هاست.

وی افزود: روز همه مردم انقلابی است کسی که به انقلاب، امام و رهبری اعتقاد داشته باشد در راهپیمایی شرکت می‌کند.

چمران در پاسخ به اینکه لزوم گفت‌وگوی ملی را میان جریانات سیاسی چه میزان پررنگ می‌بینید، گفت: نیازی به گفت‌وگو نیست. همین راهپیمایی امروز گفت‌وگو است همه می‌توانند به همین مسیری که ما می‌رویم اضافه شوند .

وی در مورد اینکه از همه جریان‌های سیاسی درون نظام نمایندگانی در مسیر راهپیمایی حضور داشتند، گفت: منظور من مسیر انقلاب است آمدن آنها در این مسیر تنها گام اول است آنها باید به مسیر انقلاب بیایند و پشت سر رهبری قرار گیرند. امام و آرمان‌های امام را فراموش نکنند و از خودخواهی و منیت دست بردارند تا گفت‌وگوی ملی حاصل شود.

چمران در پاسخ به این پرسش که همه جریانات سیاسی درون نظام داعیه رعایت این اصول را دارند و با این وجود شاهد بروز اختلافات و گاها تخریب منتخب ملت هستیم، گفت: ملت با هم اختلاف ندارند. مسئولان و جریان‌های سیاسی هم اختلافات را کنار بگذارند و  به مسیر امام برگردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز