خبرگزاری کار ایران

سازمان اوقاف و امور خیریه؛

ملت ایران با وجود اعتراض به فساد و تبعیض همواره از نظام اسلامی حمایت کرده است

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۲۹۸

سازمان اوقاف و امور خیریه و ادارات اوقاف سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

به گزارش ایلنا، سازمان اوقاف وامور خیریه با صدور بیانیه‌ای در آستانه فرارسیدن سی‌ونهمین سالروز پیروزی انقلاب با تأکید بر اینکه ۲۲ بهمن‌ماه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، مظهر وحدت و انسجام ملی و اقتدار و عزت ملت ایران است، از اقشار و طیف‌های مختلف مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی برای حضور گسترده، حماسی و دشمن شکن در راهپیمایی فردا ۲۲ بهمن دعوت کرد.

در این بیانیه با تاکید بر اینکه ملت ایران با وجود مشکلات اقتصادی و انتقاد و اعتراض نسبت به فساد و تبعیض همواره از نظام اسلامی و حاکمیت ولایت فقیه  حمایت کرده و در صحنه‌های حساس نهم دی ماه‌ها حضور داشته، آمده است:" ۲۲ بهمن‌ماه یادآور روزی است که ملت عزتمند ایران به فرمان خمینی کبیر(ره) طومار ظلم و استبداد رژیم طاغوت وتفاله‌های  ستم‌شاهی را در هم پیچید و با وحدت  وهمبستگی و تحت زعامت امام خمینی (ره)، جمهوری اسلامی ایران را به عنوان سمبولی برای استقلال و آزادی  وظلم ستیزی و عدالت خواهی به جهان اسلام و دنیای معاصر و مظلومان عالم  معرفی کرد.

 این بیانیه تصریح می‌کند: بی‌تردید ملت ایران  فردا با حضور خود در راهپیمایی بزرگ و باشکوه ۲۲ بهمن ماه  در سراسر کشور، بار دیگر اقتدار و عظمت و وحدت  ملت ایران را به جهانیان نشان خواهند داد و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان استکبار جهانی، صهیونیسم بین الملل، منافقان و تفرقه‌افکنان و یوغ‌های رسانه‌ای  خودفروخته خواهند کوبید.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است؛ ملت ایران در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، قدرتمندتر و  مصمم‌تر از گذشته، با صفوف بهم‌پیوسته اقتدار خود را نشان داده و از حقوق حقه ملت ایران در عرصه‌های مختلف دفاع خواهند کرد.

در پایان این بیانیه آمده است: مدیران، مسئولان و کارکنان سازمان اوقاف، ادارات اوقاف سراسر کشور، هیئت‌های امنای امامزادگان و بقاع متبرکه، اصحاب وقف و واقفان خیراندیش نیز  بار دیگر همراه و همگام  با ملت حماسه‌آفرین ایران با  حضور گسترده در مسیرهای راهپیمایی  شکوهمند ۲۲ بهمن در سراسر کشور، با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تجدید پیمان کرده و عهد می‌بندند که همچنان پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی وحافظ اقتدار و امنیت و دستاوردهای این انقلاب الهی  باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز