خبرگزاری کار ایران

دعوت اعتدال وتوسعه برای مشارکت گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۰۷۱

در بیانیه حزب اعتدال وتوسعه به مناسبت یوم الله دهه فجر تاکید شده است: آنچه طی قریب ۴ دهه حیات نظام اسلامی توانست بسترِ دفعِ شرِ انبوهی از دسیسه‌ها را فراهم کند‌‌ همبستگی ملت و اعتقاد و ایمانِ استوار آنان به درستی راهی بوده که خود برگزیده‌اند.

به گزارش ایلنا، بیانیه حزب اعتدال و توسعه در دعوت از عموم ملت ایران برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ بدین شرح است:

٢٢ بهمن، نماد تجلی اراده ملت ایران است؛ اراده ای که پس از سال‌ها مبارزه به رهبری امام خمینی، توانست این سرزمین را از بند استبداد داخلی و استثمار خارجی برهاند و نظامی مردمی مستقر سازد.

نقش بنیادین و بی بدیل اراده ملت در پیروزی، استقرار، تثبیت و تعالی انقلاب اسلامی سبب شده که سلطه گران، تضعیف این اراده را تنها راه مقابله با نظام جمهوری اسلامی بدانند. اما آنچه طی قریب ۴ دهه حیات نظام اسلامی توانست بسترِ دفعِ شرِ انبوهی از دسیسه ها از تحرکات ضدانقلاب گرفته تا جنگ تحمیلی، تهدیدها و تحریم های ظالمانه را فراهم کند همبستگی ملت و اعتقاد و ایمانِ استوار آنان به درستی راهی بوده که خود برگزیده اند؛ ایمان و اعتقادی که با تکیه بر آن کژی ها قابل اصلاح و کاستی ها قابل رفع بوده است.

در تداوم همین روند بود که در آستانه ورود نظام جمهوری اسلامی به دهه چهارم حیات خود، دولت تدبیر و امید باری دیگر توانست رای اعتماد اکثریت ملت را اخذ کند تا با اتکال به قدرت لایزال الهی، رهنمودهای مقام معظم رهبری و تکیه بر ظرفیت های ملی، تحقق خواست‌های ملت را در مسیری هرچند پرسنگلاخ، استوارتر از پیش پیگیری کند.

حزب اعتدال و توسعه، ۲۲بهمن امسال را نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی می داند و معتقد است مشارکت حداکثری ملت شریف ایران در راهپیمایی این روز، اقدامات پیدا و پنهان دشمنان انقلاب اسلامی برای سوءاستفاده از ناخشنودی بخشی از مردم از برخی کاستی های انباشته را همچون دیگر دسیسه هایی که در پی تضعیف اراده و خدشه به انتخاب و اعتقاد ملت بوده اند بلااثر خواهد کرد.

بی تردید خلق حماسه ای عظیم در ۲۲ بهمنِ امسال، تاکیدی دوباره بر باور و اعتقادِ خدشه ناپذیرِ ملت ایران به اصلِ بنیادینِ استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است و به جهانیان نشان خواهد داد که نظامِ برآمده از خواست و رای ملت، قدرتمندتر از گذشته در مسیر اعتلا و تکامل به پیش خواهد رفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز