خبرگزاری کار ایران

محسن اسماعیلی در جمع حقوقدانان بسیجی:

تهدید اصلی برای انقلاب، گرفتاری در دام خودخواهی های فردی و گروهی است

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۹۲۷

عضو حقوقدان شورای نگهبان با بیان اینکه آنچه انقلاب را تهدید می‌کند دشمن خارجی نیست، تاکید کرد: تهدید اصلی، فراموش کردن هدف و گرفتار شدن در دام خودخواهی‌‌های فردی و گروهی است.

یه گزارش ایلنا، محسن اسماعیلی در مراسم جشن انقلاب حقوقدانان بسیجی در امامزاده روح‌‌‌الله تهران، گفت: از منظر آموزه‌‌‌های قرآنی، خودخواهی‌‌‌های فردی و گروهی موجب اختلاف و از بین رفتن نیرو و اقتدار مسلمانان می‌‌شود.

وی با اشاره به فرازهایی از وصیتنامه امام خمینی (ه)، اظهار داشت: رمز پیروزی و بقای انقلاب از نگاه امام خمینی (ره)، خالص کردن انگیزه ها و وحدت کلمه مردم بوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: حصول وحدت هم نیازمند محور و معیار است و به گفته امام علی علیه السلام، امامت و رهبری محور وحدت جامعه اسلامی است.

اسماعیلی افزود: بنابراین تکلیف امروز و هر روز آنان که به حاکمیت‌‌الله دلبسته‌‌‌اند، آن است که اولاً به جای خودخواهی، خودسازی کنند و ثانیاً حول محور رهبری گرد هم آیند و از اختلاف به هر بهانه‌‌ای اجتناب کنند.

وی با تاکید بر اینکه با حفظ مرزبندی‌‌ها هم می‌‌توان برادر بود و بر مشترکات تاکید داشت، تصریح کرد: علاوه بر این، باید به دنبال جذب افراد و تربیت کادر انقلابی بود و این بدون اعتماد به نسل جوان و میدان دادن به آنها ممکن نیست.

عضو حقوقدان شورای نگهبان ادامه داد: همه باید بدانیم که انقلابی بودن و حتی انقلابی ماندن مهم نیست بلکه انقلابی ساختن مهم است.

اسماعیلی در پایان تاکید کرد: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پایین‌‌ترین درجه شکر نعمت انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز