خبرگزاری کار ایران

با رای نمایندگان مجلس صورت گرفت؛

ارجاع موضوع معافیت مدارس از هزینه‌های آب، برق و گاز به کمیسیون تلفیق

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۳۳۳

نمایندگان مجلس با ارجاع موضوع معافیت پرداخت هزینه‌های مصرف آب، برق و گاز واحدهای آموزشی آموزش و پرورش به کمیسیون تلفیق موافقت کردند.

به گزارش ایلنا، نمایندگان در نشست علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه بودجه سال ۹۷ با ارجاع بند الحاقی ۳ تبصره ۶ این لایحه با ۱۹۳ رأی موافق، ۱۹ رأی مخالف و ۶ رأی ممتنع از مجموع ۲۴۰ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

لازم به ذکر است که نمایندگان مجلس با تصویب بند الحاقی مذکور مخالفت کردند، سپس محمدقسیم عثمانی پیشنهاد داد که واحدهای آموزشی دولتی از پرداخت هزینه های مذکور در میزان سقف الگوی مصرف معاف شوند، اما در صورت مصرف بیش از سقف تمامی هزینه های در دوره مصرف یک ماهه را پرداخت کنند.که پس از آن دکتر لاریجانی رئیس مجلس این پیشنهاد را مغایر با قانون برنامه ششم توسعه دانست.

در بند الحاقی ۳ تبصره ۶ آمده است که کلیه واحدهای آموزشی(مدارس) آموزش و پرورش از پرداخت هزینه مصرفی آب، برق و گاز در سقف الگوی مصرف معاف می‌باشند. سقف الگوی مصرف طی دستورالعملی توسط وزارتخانه‌های نیرو و آموزش و پرورش تدوین و اجراء می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز