خبرگزاری کار ایران

حشمتیان:

جامعه‌ای که تضارب آرا را پذیرفته، همواره در معرض مناقشات اجتناب‌ناپذیر قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۸۵۸

عضو خانه احزاب ایران گفت: جامعه‌ای که تبادل و تضارب آرا را پذیرفته است، همواره در معرض اختلافات و مناقشات اجتناب‌ناپذیر قرار دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا،  قدرتعلی حشمتیان در دومین روز بیست و نهمین کنفرانس بین‌المللی احزاب آسیایی گفت: دانشجویان دانشگاه‌های ایران در چارچوب تشکل‌های سیاسی و هماهنگ با قوانین کشور در اداره کشور و دانشگاه‌ها و در مسائل سیاسی مشارکت داده می‌شوند. بدیهی است جامعه‌ای که تبادل و تضارب آرا را پذیرفته است، همواره در معرض اختلافات و مناقشات اجتناب‌ناپذیر قرار دارد و در کشور ما هم اختلاف احزاب و تشکل‌های سیاسی در این راستا بوده است.

وی با بیان اینکه جای تاسف است که برخی از کشورها با بهره‌گیری از برتری تکنولوژی ارتباطات، اینگونه اختلافات را موضوع تبلیغات منفی خود قرار داده و اخبار جهان را نه به طور واقعی که آنگونه که می‌خواهند به اطلاع می‌رسانند، افزود: این روند نوع دیگری از سیاست سلطه‌طلبی، تحمیل یک فرهنگ خاص و دخالت در امور داخلی دیگر کشورهاست که علیه کشورهای مستقل اعمال می‌شود.

این عضو خانه احزاب ایران با اشاره به مسئله فلسطین گفت: یکی از کهنه‌ترین بحران‌های مزبور جهان بویژه در خاورمیانه، مساله غزه و فلسطین است که همواره مورد توجه احزاب و تشکل‌های سیاسی در منطقه حساس خلیج فارس است و در منطقه حساس خلیج فارس همکاری میان کشورهای منطقه که دارای مشترکات فراوانی هستند، می‌تواند همکاری میان کشورهای آسیایی را در پی داشته باشد که این خود ضامن صلح، ثبات و شکوفایی اقتصادی است.

 حشمتیان ضمن ارائه پیشنهاداتی در راستای تقویت صلح و امنیت بین‌المللی گفت: ارج نهادن به اصل مشارکت در روابط بین‌الملل، درک متقابل فرهنگ‌ها، تقویت نهادهای مدنی و مردمی، همکاری در مبارزه با تروریسم همکاری در امحاء تسلیحات کشتارجمعی عدم دخالت در امور داخلی کشورها از جمله مباحث مورد پیشنهاد حزب مستقل ایران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز