خبرگزاری کار ایران

ذوالقدر به ایلنا خبر داد؛

اتمام روند بررسی لایحه حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان در کمیسیون قضایی / رسیدگی به لایحه پس از اتمام روند بررسی بودجه ۹۷

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۳۷۳

نایب رییس فراکسیون زنان مجلس با اشاره به اتمام روند بررسی لایحه حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از چاپ و توزیع لایحه از ابتدای هفته جاری خبر داد و گفت که لایحه حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان پس از اتمام روند بررسی بودجه در دستور کار صحن علنی مجلس قرار می‌گیرد.

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به آخرین وضعیت لایحه حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان اعلام کرد: باتوجه به آن‌که از مدت‌ها پیش پیگیر تصویب این لایحه بودیم، روز چهارشنبه به کمیسیون قضایی و حقوقی مراجعه کردم که خوشبختانه مراحل تصویب این لایحه به اتمام رسیده و ویراستاری آن نیز انجام شده است.

وی افزود: این لایحه از ابتدای هفته آینده چاپ و در میان نمایندگان توزیع خواهد شد و امیدواریم پس از اتمام روند بررسی بودجه سال ۹۷ کل‌کشور برای بررسی نهایی به صحن علنی مجلس بیاید.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اتمام روند بررسی‌های مقدماتی این لایحه در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: باتوجه به اخبار نگران‌کننده‌ای که طی مدت اخیر درمورد وقوع جرائمی علیه کودکان و نوجوان منتشر شده بود، از طریق فراکسیون زنان و همچنین کمیسیون فرهنگی مجلس با جدیت پیگیر بودیم که  لایحه حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان هرچه سریع‌تر به صحن علنی مجلس بیاید.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس در پایان اعلام کرد: به هر حال هم‌اکنون مراحل تصویب لایحه در کمیسیون قضایی به اتمام رسیده و امیدواریم در آینده نزدیک در دستور صحن علنی مجلس قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز