خبرگزاری کار ایران

حدادعادل در جمع خبرنگاران:

همه معتقد به تاثیرگذاری برجام بر منطقه هستند

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۹۵۹

یک نماینده ادوار مجلس تاکید کرد: در مورد برجام بر منطقه همه معتقد به تاثیرگذاری هستند و تنها در مقدار آن شک دارند، دولتی‌ها و مذاکره‌کننده‌ها معتقدند خیلی برجام اثر داشته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، غلامعلی حدادعادل در حاشیه مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله حائری شیرازی در جمع خبرنگاران در خصوص سخنان عراقچی در برنامه جهان‌آرا مبنی بر تاثیر برجام در منطقه گفت: آقای عراقچی در برنامه تلویزیونی به مقایسه برجام و تاثیر نیروهای مقاومت در منطقه نپرداختند، در واقع سخن ایشان در مقام مقایسه نبود.

وی ادامه داد: حرف آقای عراقچی در مقام مقایسه نبوده بنابراین نباید حرف ایشان را هم در مقایسه قرار داد، اگر وی بیان می‌‌‌کرد برجام در موقعیت منطقه موثر بوده و حتی از مقاومت هم موثرتر بوده است، آنگاه می‌‌‌توانستیم وارد بحث شویم. اما او تنها درخصوص یک طرف آن سخن گفت بنابراین نمی‌توان درباره این موضوع ایجاد اختلاف و دعوا کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در مورد برجام همه معتقد به تاثیرگذاری هستند و تنها در مقدار آن شک دارند، دولتی‌ها و مذاکره‌کننده‌ها معتقدند برجام خیلی اثر داشته است ولی موضوعی که در این میان مطرح است این است که کسی منکر تاثیر برجام نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز