خبرگزاری کار ایران

ارجاع بند مربوط به نحوه بازپرداخت تعهدات دولت از محل صادرات گاز به پیمانکاران به کمیسیون تلفیق

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۸۲۱

نمایندگان مردم در مجلس بند مربوط به تعیین نحوه پرداخت شرکت ملی گاز به پیمانکاران از محل صادرات گاز طبیعی را برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع کردند.

به گزارش نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۹۷ با ارجاع بخش درآمدی بند الحاقی ۱ جزء (د) تبصره ۱ این لایحه به کمیسیون تلفیق جهت بررسی بیشتر با ۱۱۹ رأی موافق، ۵۵ رأی مخالف و ۱۰ رأی ممتنع از مجموع ۲۳۲ نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

گفتنی است دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی حین بررسی جزء (د) این بند الحاقی را مغایر با سیاست های کلی برنامه دانست و پیشنهاد ارجاع آن را جهت بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق داد.

گفتنی است بر اساس بخش درآمدی بند الحاقی جزء (د) تبصره ۱ لایحه بودجه سال ۹۷ که به کمیسیون تلفیق ارجاع شد؛ شرکت ملی گاز ایران مکلف است با رعایت جزء(۱) بند(ب) ماده(۷) قانون برنامه ششم توسعه مبلغ سه هزار میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال از محل سرجمع صادرات گاز طبیعی در سال ۱۳۹۷ را جهت بازپرداخت تعهدات دولت به پیمانکاران طرحهای مذکور در قالب قراردادهای بند «ق» تبصره (۲) قانون بودجه سال ۱۳۹۳ کل کشور مصوب ۶/۱۲/۱۳۹۲ و ماده (۱۲) قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور مصوب ۱/۲/۱۳۹۴ هزینه نماید و پس از پرداخت، به حساب بدهکار دولت منظور و با خزانه‌داری کل‌کشور تسویه نماید. مبالغ مزبور جزء درآمد شرکت ملی گاز ایران محسوب نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز