خبرگزاری کار ایران

شاه‌نشین در نطق میان دستور:

ابزاری برای گزینش افراد کارآمد از غیرکارآمد در کشور وجود ندارد/ احزاب می‌توانند از تفکر سلیقه‌ای افراد و دولت‌ها جلوگیری کند

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۲۷۲

نماینده مردم شهریار با بیان اینکه تشکیل احزاب می‌تواند از تفکر سلیقه‌ای افراد و دولت‌ها جلوگیری کند، گفت: کشور ما باید به جایی برسد که برنامه‌ریزان و سیاستمداران در مقابل ملت و تصمیمات صحیح و ناصحیح خود پاسخگو باشند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، محمد محمودی شاه‌نشین در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس با بیان اینکه در این برهه زمانی هر روز با یک بحران و توطئه درگیر هستیم، بر ضرورت دفاع و توجه به تمامیت ارزی کشور و توجه به همدلی و همراهی و همزبانی تاکید کرد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: دولت باید اعتماد مردم را جلب کرده و در جهت رفع بیکاری تلاش کند و برای مبارزه با بی‌عدالتی و ایجاد فرصت‌های شغلی و ایجاد سرمایه گذاری‌های شغلی کمر همت ببندد.

نماینده مردم شهریار بر لزوم توجه به احزاب تاکید کرد و افزود: تشکیل احزاب می‌تواند از تفکر سلیقه‌ای افراد و دولت‌ها جلوگیری کند. کشور ما باید به جایی برسد که برنامه‌ریزان و سیاستمداران در مقابل ملت و تصمیمات صحیح و ناصحیح خود پاسخگو باشند.

وی گفت: در شرایط کنونی ابزاری برای گزینش افراد کارآمد از غیرکارآمد در کشور وجود ندارد و ما باید برای کسانی که مسوولیت‌پذیر هستند، تشویق و پاداش و برای کسانی که مسوولیت‌پذیر نیستند تنبیه در نظر بگیریم.

این نماینده مجلس با اشاره به بارندگی‌های اخیر در تهران با بیان اینکه مردم اندیشه و شهریار برای یک مسیر پنج کیلومتری هفت ساعت در راه بودند، تصریح کرد: ما در این بارندگی‌ها با ناتوانی‌هایی مواجه بودیم که جای تاسف دارد.

وی با طرح این پرسش که مسئولان مربوطه در آن روز کجا بودند، اظهار کرد: پاداش کارگران شهرداری که با دستان خالی به کمک مردم شتافتند چه می‌شود و مدیرانی که در این روزها حتی جواب نمایندگان مردم را نمی‌دادند چگونه تنبیه خواهند شد؟ مردم تا چه زمانی باید هزینه سیاسی‌کاری‌ها و تفرقه افکنی‌ها را پرداخت کنند؟

این نماینده مجلس خطاب به اساتید و مدیران و ایثارگران و آتش‌نشانان گفت: مجلس به وظیفه خود عمل می‌کند و با هر بند و ماده‌ای که حقوق انسانی و تخصصی و فنی را به زیر پا بگذارد، مخالفت خواهد کرد.

محمودی شاه‌نشین در رابطه با لایحه بودجه گفت: قانون وظیفه سنگینی را به عهده مجلس گذاشته چرا که این بررسی‌ها برای یک سال کارکرد دولت و برای بررسی یک سال درآمد و مصارف کشور و برای امید دادن به مردم است چراکه مردم انتظار دارند در سال بعد در همین موقع ما گزارش عملکرد بودجه را توضیح دهیم و بگوییم که بیش از ۸۰ درصد آن تحقق یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز