خبرگزاری کار ایران

در جریان تذکری در صحن؛

سلیمی: آیین‌نامه نسبت به تصمیم هیات رییسه درمورد اظهارنظر ۳ مخالف و ۳ موافق درباره لایحه بودجه مسکوت است / لاریجانی: تصمیم ما منطق دارد

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۱۶۹

رییس مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر نماینده اصولگرای محلات که بر مسکوت بودن آیین‌نامه داخلی مجلس نسبت به تصمیم هیات رییسه درمورد اظهارنظر ۳ مخالف و ۳ موافق درباره لایحه بودجه انتقاد کرد، گفت که تصمیم اتخاذ شده منطق داشته است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، علیرضا سلیمی در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به احتمال بررسی لایحه بودجه سال آینده کل‌کشور در روزهای آینده گفت: متاسفانه کمیسیون تلفیق هنوز گزارش مربوط به بودجه شرکت‌ها را به نمایندگان تحویل نداده است.

علی لاریجانی در واکنش به این تذکر بلافاصله از رییس کمیسیون تلفیق خواست که به موضوع رسیدگی کند و گفت: آقای تاجگردون لطفاً این گزارش را در اختیار نمایندگان قرار دهید.

نماینده اصولگرای محلات همچنین در بخشی دیگر از تذکرش اعلام کرد: باتوجه به آن‌که بنابر آیین‌نامه کمیسیون تلفیق تا ۷۲ ساعت وقت دارد تا اصلاحات را انجام دهد، در حالی یکی از اعضای هیات رییسه گفت که ۳ نفر موافق و ۳ نفر مخالف صحبت می‌کنند که  آیین‌نامه در این رابطه مسکوت است.

رییس مجلس نیز در پاسخ به این تذکر تصریح کرد: در آیین‌نامه آمده آن‌جا که مسکوت است، به قوانین مربوطه ارجاع شود. بنابر این به ماده ۱۵۳ مراجعه می‌کنیم.

لاریجانی در پایان تصریح کرد: این مسئله در هیات رییسه بحث شد و تصمیم هیات رییسه منطق داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز