خبرگزاری کار ایران

ادعای سخنگوی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی علیه ایران و حزب‌الله

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۵۳۱

سخنگوی وزارت جنگ اسرائیل در مقاله‌ای مدعی شد که ایران اقداماتی را برای بهبود ظرفیت‌های موشکی و راکتی حزب‌الله کلید زده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه اسرائیلی هاآرتص، یکی از مقامات اقتصادی این رژیم در سرمقاله‌ای که در یک روزنامه لبنانی به چاپ رسید، مدعی شده ایران به ساخت کارخانه اسلحه‌سازی در لبنان ادامه می‌دهد.

مقام‌های رژیم صهیونیستی مدعی هستند که ایران اقداماتی را برای بهبود ظرفیت‌های موشکی و راکتی حزب‌الله کلید زده است.

این گزارش در مطلبی طی مواضعی بی‌اساس مدعی شد: «با تهدیدهای اسرائیل، ایران کار ساخت و ساز  نیروگاه‌هایش در لبنان را متوقف کرده است. از آن زمان اسراییلی‌ها برنامه حمله به چند سایت نظامی مرتبط با ایران در سوریه را طرح‌ریزی کردند. در ماه سپتامبر یکی از انبارهای بزرگ اسلحه و در ماه دسامبر یک پایگاه در دمشق مورد هدف قرار گرفت و امروز به نظر می‌رسد ایران ساخت پایگاه‌های نظامی‌اش در منطقه را از سر گرفته است.»

در این مقاله سخنگوی وزارت جنگ اسرائیل مدعی شد: «لبنان در حال تبدیل شدن به یک کارخانه بزرگ موشک است در حالی که جامعه بین‌الملل به گونه دیگری درمورد آن فکر می‌کنند. ایران و حزب‌الله اخیرا سعی کردند یک کارخانه موشک احداث کنند. لبنان به شعبه‌ای از ایران تبدیل شده است.»

 سخنگوی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در پیامش خطاب به شهروندان لبنان مدعی شده که سال ۲۰۱۷ در جبهه‌های لبنان مانند ۱۱ سال گذشته بعد از پایان جنگ دوم لبنان آرامشی حاکم بوده است. این آرامش برای مردم هر دو طرف بوده است. این واقعیت که کودکان جنوب لبنان و اسرائیل در کلاس ششم هرگز صدای زنگ خطر موشک‌ها را نشنیده‌اند، نشان‌دهنده ثبات ناشی از برنامه بازدارندگی اسرائیلی است.

وی در این مقاله عملیات‌های نظامی و آمادگی‌های اطلاعاتی اسرائیل برای یک جنگ دیگر با لبنان را برشمرده و مدعی شده حزب‌الله در فعالیت‌های تروریستی زیادی در منطقه دست داشته است.

 این سخنگوی صهیونیست همچنین با تکرار اتهامی بی‌اساس مدعی شد: «در هر بی ثباتی در منطقه رد پای ایران را خواهید دید و ما به این نتیجه رسیده‌ایم که دخالت‌های حزب‌الله همه جا دیده می‌شود.»

وی در ادامه مدعی شد: «ایران با آینده و امنیت لبنان بازی می‌کند و سال ۲۰۱۸ آزمونی برای لبنان است. این کشور یا به یک کشور موفق از نظر اقتصادی تبدیل می‌شود یا به بازوی نظامی حزب‌الله تبدیل خواهد شد.  ارتش اسرائیل آماده است که هر سناریویی را مدیریت کند و این آمادگی در سال آینده بیشتر هم خواهد شد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز