خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در ابتدای نشست علنی مطرح کرد؛

بررسی لایحه بودجه سال ۹۷ در جلسه غیرعلنی

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۱۸۷

درحالی رییس مجلس شورای اسلامی علت تاخیر حدوداً یک‌ساعته امروز مجلس را برگزاری جلسه غیرعلنی درباره بودجه سال آینده اعلام کرد، به نظر می‌رسد به حدنصاب نرسیدن تعداد نمایندگان حاضر در صحن نیز در این راستا بی‌تاثیر نبوده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، علی لاریجانی در ابتدای نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی که با دقایقی تاخیر و با حضور تنها ۱۹۴ نفر از نمایندگان مجلس آغاز شد، اعلام کرد: در حدود یک ساعت گذشته باتوجه به آن‌که قرار است گزارش کمیسیون تلفیق درمورد لایحه بودجه در دستور کار قرار بگیرد، به‌صورت غیرعلنی در این رابطه بحث کردیم.

این درحالی است که به‌گفته اکبر رنجبرزاده عضو هیات رییسه مجلس علت تاخیر یک‌ساعته در آغاز جلسه امروز مجلس، به حدنصاب نرسیدن تعداد نمایندگان بوده است.

بر اساس این گزارش غلامرضا تاجگردون رییس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ در این مدت حدوداً یک‌ساعته توضیحاتی درباره لایحه بودجه سال آینده ارائه کرده است.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده رشت در مجلس نیز در این رابطه به ایلنا گفت که باتوجه به شرایط جوی نامساعد در اقصا نقاط کشور بسیاری از نمایندگان با مشکلاتی روبرو شده و موفق به حضور به‌موقع در صحن نشده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز