خبرگزاری کار ایران

مولاوردی در گفت‌و‌گو با ایلنا؛

برای پیگیری وضعیت بازداشت‌شدگان حواث اخیر از هر فرصتی استفاده می‌کنیم/ منتظر نتایج بررسی‌ها هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۲۹۵

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی درباره پیگیری وضعیت افراد بازداشتی و کشته‌شدگان ناآرامی‌های اخیر کشور گفت: به سهم خودمان از هر فرصتی برای پیگیری وضعیت این افراد استفاده کردیم کماکان هم این جریان را پیگیری می‌کنیم.

شهیندخت مولاوردی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره انتقادات به دستیار ویژه ریاست جمهوری در امور حقوق شهروندی در خصوص پیگیری وضعیت بازداشت‌شدگان و کشته‌شدگان ناآرامی‌های اخیر کشور گفت: اگر اقداماتی که انجام شده و یا پیگیری‌هایی که صورت گرفته رسانه‌ای نشده است، به این معنا نیست که کار خاصی انجام نشده است.

وی تاکید کرد: به سهم خودمان از هر فرصتی برای پیگیری در این باره استفاده کردیم کماکان هم این جریان را پیگیری می‌کنیم.

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی در پاسخ این سوال که آیا با افراد بازداشتی هم دیداری داشته‌اید، گفت: خیر تاکنون دیداری نداشته‌ام.

وی در پاسخ به سوالی دیگری مبنی بر اینکه خانواده افراد بازداشتی درباره وضعیت بازداشتی‌ها مطالبی را مطرح می‌کنند و حتی نمایندگان مجلس هم در این خصوص مطالبی را مطرح کرده‌اند آیا این مطالب مورد بررسی قرار گرفته است، گفت: درباره ادعاها پیگیری‌هایی صورت گرفته تا بتوانیم به به صحت آن‌ها پی ببریم و ببینیم که آیا واقعیت دارند یا خیر، درحال حاضر هم منتظر هستیم تا نتایج این پیگیری‌ها را دریافت کنیم.

مولاوردی درباره آمار دقیق بازداشتی‌ها و کشته‌شده‌ها گفت: منتظر هستیم و تا این لحظه جواب دقیق را نگرفته‌ایم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز