خبرگزاری کار ایران

تجری در گفت‌وگو با ایلنا:

هنوز خبری از گشایش مرزهای خسروی و پرویزخان نیست/ پایانه مرزی مهران به تنهایی قادر به پوشش تمامی زائران عتبات نیست

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۷۶۰

نماینده مردم قصرشیرین و سرپل ذهاب با بیان اینکه هنوز خبری از گشایش مرزهای خسروی و پرویزخان نیست، ابراز امیدواری کرد باتوجه به برگزاری جلسه اخیر وزارت کشور باحضور معاون امنیتی وزیر و استاندار کرمانشاه به زودی شاهد اتخاذ تصمیمی با محوریت تحقق منافع و در راستای مصالح ملی باشیم.

فرهاد تجری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در رابطه با علت عدم گشایش پایانه‌های مرزی پرویزخان و خسروی باوجود وعده‌های مکرر مسئولان درمورد گشایش این مرزها اعلام کرد: متاسفانه باوجود آن که بارها بر لزوم گشایش مرزها تاکید شده اما هنوز خبری از گشایش مرزهای خسروی و پرویزخان نشده است.

وی افزود: به هر حال این پایانه‌های مرزی محل آمد و شد زائران عتبات عالیات بوده و باتوجه به تعداد بالای زائران مناطق شمالی و مرکزی کشور، به نظر می‌رسد پایانه مرزی مهران به تنهایی قادر به پوشش تمامی زائران نباشد.

نماینده مردم قصرشیرین و سرپل ذهاب در مجلس با تاکید بر لزوم توجه ویژه ازسوی وزارت خارجه، دستگاه دیپلماسی و وزارت کشور برای حل این مشکل خاطرنشان کرد: اخیرا در وزارت کشور جلسه‌ای به این منظور برگزار شده و معاون امنیتی و سیاسی وزارت کشور مباحثی را در حضور استاندار کرمانشاه در این خصوص مطرح کرده است.

عضو هیات رییسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همچنین لازم است وزارت امور خارجه و دستگاه دیپلماسی در این راستا اقدام کرده و مقدمات حل سریع مشکل را فراهم کند. به هر حال باتوجه به ظرفیت بالای این گذرگاه مرزی، بازگشایی آن میتواند بسیار موثر باشد.

تجری در پایان تصریح کرد: امیدواریم باتوجه به برگزاری جلسه اخیر وزارت کشور باحضور معاون امنیتی وزیر و استاندار کرمانشاه به زودی شاهد اتخاذ تصمیمی با محوریت تحقق منافع و در راستای مصالح ملی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز