خبرگزاری کار ایران

عزیزی در تذکری:

انتشار اوراق مشارکت موجب فروش آینده می‌شود/ به تذکرات و اعتراضات نمایندگان پاسخ‌های سرکاری داده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۸۵۰

نماینده مردم ابهر با انتقاد از موافقت کمیسیون تلفیق بودجه با انتشار اوراق مشارکت گفت:‌ ما با این کار در حال فروش آینده هستیم و بدهی‌های دولت را با فروش اوراق افزایش می‌دهیم.

 به گزارش خبرنگار ایلنا محمد عزیزی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری خطاب به هیات رئیسه مجلس گفت: کارآمدی و اصلاح امور کشور از مجلس شروع می‌شود و مردم مجلس آزاده و با تدبیر می‌خواهند که بتواند این کشتی را به ساحل برساند نه مجلسی که کار آن تعریف و تمجید است.

نماینده مردم ابهر  در مجلس  با بیان اینکه این همه نطق و تذکر  به دولت داده می‌شود اما هیچ کدام پیگیری نشده است، افزود: این روش دیگر پاسخگو نیست و هیات رئیسه مجلس باید چاره‌ای بیاندیشد چرا که تذکرات، اعتراضات و نامه‌های نمایندگان با جواب‌های سرکاری پاسخ داده می‌شود و جایگاه و شان مجلس زیر سوال می‌رود.

عضو کمیسیون صنعت با اشاره به برگزاری نشست غیرعلنی مجلس در هفته گذشته درباره اعتراضات اخیر، ادامه داد: نتیجه آن نشست چه شد؟ پول مردم به یغما رفته و مردم گرفتار هستند و مطالبات آنها به کجا رسید؟

وی ادامه داد:تمامی مقامات، وزرا، نمایندگان گفتند که صدای مردم را شنیده‌اند و اعتراضات مردم به گرانی ها است اما اینها فقط  گفتار درمانی است. مسئولیت رسیدگی به این مطالبات و اعتراضات با کیست؟

عزیزی به مصوبه کمیسیون تلفیق مبنی بر اجازه دولت برای انتشار اوراق مشارکت اشاره کرد و گفت: انتشار اوراق مشارکت در بودجه باب شده است. ما با این کار در حال فروش آینده هستیم و بدهی‌های دولت را با فروش اوراق افزایش می‌دهیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود:  ما دچار بحران آب هستیم که باید فکری به حال آن شود.

 علی مطهری که برای ساعاتی ریاست جلسه را بر عهده داشت، پس از تذکر این نماینده تصریح کرد: درباره این موضوع که تذکرات چه تاثیری در کشور می گذارد باید گفت که بیان این تذکرات بی تاثیر نیست و مجلس نیز به وظایف خود در این باره عمل می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز