خبرگزاری کار ایران

یوسف‌نژاد به ایلنا خبر داد:

احتمال اتمام کار کمیسیون تلفیق بودجه تا فردا/ بررسی گزارش نهایی بودجه از دو هفته دیگر در صحن علنی

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۸۱۴

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۷ کل کشور از ورود به تصویب این لایحه در صحن علنی مجلس از دو هفته دیگر خبر داد.

علی اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا با اشاره به ادامه بررسی لایحه بودجه سال ۹۷ کل کشور در جلسات کمیسیون تلفیق مجلس اعلام کرد: گزارش کمیسیون تلفیق این هفته به پایان کار خود می‌رسد و تمام تلاش ما این است که فردا چهارشنبه این گزارش را به چاپ برسانیم.

وی افزود: بنابر آیین‌نامه داخلی مجلس نمایندگان ۱۰ روز فرصت دارند که پیشنهادهای خود را تقدیم کنند و بعد از سپری شدن این مهلت ۱۰ روزه گزارش نهایی کمیسیون تلفیق باید در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گیرد.

نماینده اصلاح‌طلب مردم ساری و میاندورود در مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به جمیع این مسائل به احتمال قریب به یقین نهایتا دو هفته دیگر گزارش بودجه در دستور کار صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۷ کل کشور یادآور شد: پیشنهادهای ارائه شده از سوی نمایندگان باید حائز به شرایط کلی باشد که بر این اساس اولا نباید با قانون برنامه پنج ساله توسعه در تغایر باشد ثانیا منبع درآمدی پیشنهادها مشخص باشد و ثالثا پیشنهاد ارائه شده و مبالغ مورد نیاز آن مازاد بر درجمع کل لایحه بودجه نباشد که در صورت دارا بودن این سه شرط پیشنهاد مورد موافقت قرار گرفته و گزارش بودجه در صحن علنی مطرح می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز