خبرگزاری کار ایران

بهمن کشاورز در گفت‌و‌گو با ایلنا:

معترضان به نتایج آزمون وکالت ظرف ۵ روز اعتراض خود را به کانون متبوع خود اعلام کنند/ اعمال سهمیه ایثارگران مانند گذشته است

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۵۴۱

رییس اسبق اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران گفت: در مورد کلید آزمون وکالت امسال مطلقا مشکلی نبود. به اعتراضات در کمیسیون کار‌شناسی رسیدگی شد و مشخص شد اعتراضات بی‌مورد است.

بهمن کشاورز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با شبهاتی که درباره اعلام نتایج آزمون وکالت ۹۶ وجود دارد گفت: اعمال سهمیه ایثار گران مانند گذشته است البته این سهمیه برمبنای نمره ایثارگر با توجه به ملاک‌های قانون خدمات رسانی به ایثارگران اعمال می‌شود.

رییس اسبق اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران گفت: در مورد کلید امسال مطلقا مشکلی نبود. به اعتراضات در کمیسیون کار‌شناسی رسیدگی شد و مشخص شد اعتراضات بی‌مورد است.

وی ادامه داد: شاید علت تفاوت محاسبات این باشد که در گزینش کانون وکلا بحث تراز مطرح است؛ بنابراین بحث معدل به آن نحو که گفته می‌شود مصداق ندارد.

وی تشریح کرد: بسیاری از داوطلبان نمره منفی را در نظر نمی‌گیرند ولی در عین حال اگر اعتراضی دارند می‌توانند ظرف ۵روز به کانون متبوع خود اعلام کنند که عینا به سازمان سنجش اعلام می‌شود و پاسخنامه این داوطلبان دستی بررسی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز