خبرگزاری کار ایران

رئیسی: همه موظف هستند به دولت کمک کنند/ اجازه عرض اندام به دشمنان انقلاب داده نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۴۹۸

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: لحظه‌ای اجازه عرض اندام به دشمنان انقلاب داده نخواهد شد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت استان قدس رضوی با تحلیل علل و عوامل بروز فتنه و اغتشاش در مناطق معدودی از برخی شهرها گفت: امریکایی‌ها و دشمنان انقلاب اسلامی همواره در پی فتنه علیه ملت بزرگ ایران بوده‌اند و اکنون هم با موج‌سواری برخواسته به حق مردم در زمینه‌های معیشتی و اقتصادی و به این بهانه در پی فتنه گری، آشوب و ناامنی در کشورند.

وی تصریح کرد: مردم چه گناهی کرده‌اند که هم برخی مشکلات معیشتی و اقتصادی را تحمل کنند و هم با آشوب و ناامنی از جانب عوامل دشمنان انقلاب اسلامی و نیز تحریم ها مواجه باشند؟

حجت الاسلام رئیسی، ناامنی‌های کنونی در کشور را سبب لبخندها و امیدواری دشمنان انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: رفع مشکلات اقتصادی و رسیدگی به وضع معیشتی مردم همواره از ضرورت‌های قوای سه گانه و در دستور کار مسئولان به ویژه دولتمردان بوده و هست و همه موظفند به دولت کمک کنند تا بتواند گره‌های اقتصادی مردم را باز و مشکلات معیشتی آنان را رفع کند.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری، فتنه جدید را ناشی از اقدام امریکایی‌ها و دست نشانده‌های آنان برای ناامنی در کشور دانست و افزود: لحظه‌ای اجازه عرض اندام به دشمنان انقلاب داده نخواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز