خبرگزاری کار ایران

جانشین قرارگاه ثارالله تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

تخریب‌کنندگان اموال بیت‌المال بدانند شناسایی شدند/ بسیج از بعدازظهر دیروز به کمک ناجا رفت

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۷۵۴

جانشین قرارگاه ثارالله تهران گفت: افرادی که اماکن دولتی را تخریب کردند، بدانند که شناسایی شدند و آنها باید حتما پاسخگوی اقداماتشان باشند.

سردار محمد اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره آخرین وضعیت امنیت سطح شهر تهران گفت: به لطف خدا و با همت بلند نیروی انتظامی و عزیزان بسیج که از بعدازظهر دیروز به کمک عزیزان نیروی انتظامی رفتند، امنیت خوب و پایداری در سطح شهر تهران برقرار شده است.

وی با اشاره به معترضان اظهار داشت: افرادی که به اسم و شعار مبارزه با گرانی به خیابان‌ها آمدند، نشان دادند نه تنها قدمی برای مردم برنمی‌دارند، بلکه علیه امنیت مردم گام برداشته و اقدامات ناشایستی انجام دادند و بدانند مردم حرکات زشت آنها را زیر نظر دارند و اقدامات آنها را فراموش نمی‌کنند.

جانشین قرارگاه ثارالله تهران با بیان اینکه کسانی که دم از مردم می‌زنند، اموال مردم و اموال بیت‌المال را تخریب نمی‌کنند، تصریح کرد: آنها با مردم دوپهلو و منافق‌گونه برخورد می‌کنند. اگر مردم مشکل دارند، باید مشکلات آنها را حل کنند نه آنکه آنها را فریب دهند و اموال بیت‌المال را تخریب کنند و حرف‌ها و شعارهای زشت بدهند. مردم این شعارها و اقدامات را قضاوت می‌کنند و بدانند مردم در مقابله با آنها، جلوی اقداماتشان را می‌گیرند و نمی‌گذارند این کار تداوم پیدا کند.

سردار کوثری در پاسخ به این سوال که آیا قرارگاه ثارالله تهران در این باره ورود داشته است؟ خاطرنشان کرد: خیر، نیروی انتظامی خودش در حد خوبی از توانایی‌هایش استفاده کرده و با متانت توانسته‌اند این حرکت زشت را جمع کنند و به لطف خدا شهر تهران از آرامش بسیار بالایی برخوردار است.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به حمله به برخی از اماکن دولتی و حاکمیتی از سوی معترضان، برنامه‌ای برای محافظت از آنها از سوی قرارگاه ثارالله تهران مورد تمهید قرار گرفته است؟ ابراز داشت: قطعا برنامه‌هایی وجود دارد. افرادی که در این باره اقدام کرده و اماکن دولتی را تخریب کردند، بدانند که شناسایی شدند و آنها باید حتما پاسخگوی اقداماتشان باشند.

جانشین قرارگاه ثارالله تهران در پاسخ به این سوال که آیا از تعداد بازداشت‌شدگان اطلاع دارید؟ بیان کرد: این موضوع را باید از نیروی انتظامی پرسید چون مسئولیت تامین امنیت و مقابله با این اقدامات را برعهده داشتند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز